Материалы для истории раскола за первое время его существования. Том 7

Субботин Н.И. Материалы для истории раскола за первое время его существования. Том 7. - Москва, 1885

OCR
— 230 — Божію, и ничтоже насъ вредити можетъ. Многи бо
суть бѣсовскія козни и прелестнича соблазны, умяг¬
чаютъ бо словеса своя паче елея, и та суть стрѣлы1).
Поминай слово Христово: могій вмѣстити, да вмѣ¬
ститъ. Не едино бо дарованіе Духа Святаго всѣмъ
дается, но по мѣрѣ. Елма зане отъ Духа Божія нача-
хомъ, о томъ же Дусѣ Святомъ кончаемъ слово, яко
никтоже можетъ рещи Господа Ісуса, точію Духомъ
Святымъ. Тѣмже яже отъ Духа Святаго да глаго¬
лемъ, тѣмъ и живемъ и да ходимъ. Яко же бо тѣлу
нашему душа, сице и души нашей душа Духъ Свя¬
тый: тѣмъ бо питаема, не яже плоти, но яже духа
мудрствовати должна есть. Аминь, аминь. 29. Тогоже инока Максима сказаніе, како знаменатися
крестнымъ знаменіемъ. (Приводится вполнѣ извѣстное, приписываемое Максиму
Греку, слово о крестномъ знаменіи). 30. Тогоже инока Максима Грека словеса аки отъ
лица пречистыя Богородицы ко лихоимцемъ, и скверны
и всякія злобы испо^іненымъ, а каноны всякими и раз¬
личными пѣсньми угождати чающимъ. (Приводится вполнѣ извѣстное подъ этимъ самымъ за¬
главіемъ сочиненіе Максима: по Казанскому пзд. т. 2,
№ XV, стр. 241 — 245. Къ нему, послѣ словъ: Доздѣ Ма¬
ксимъ святый, прибавлено слѣдующее пристиженіе:) <) Псал. 54.