Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
-

212



нія, Азарія и Мисаилъ, не покоришася, и за сіе1)
вышній Господь о нихъ преславная сотвори, правыя ради в ры ихъ, во вселене й то чудо протече на славу ихъ; святыхъ д тей вся доркви почитаетъ, поя и глаголя: no закон хъ отеческихъ
преблаженніи въ Вавилон юнііі б ду пріемлюіцеТ
царева небрегоша повелішіл безумнаго и совокуп
шесл, въ немъ же непзваригиасл огни, и прочая. И
много т хъ образовъ въ древнемъ закон , паче же
во благодатн мъ Христов мъ безчисленно есть,
Нигд убо не оставляетъ просто Христосъ своегобожественеаго д ла и в ры, везд бо рабовъ своихъ в нчаетъ, и прославляетъ за правду свя-іщхъ;
а противнымъ врагомъ своимъ, оч^тупникомъ и еретикомъ и злымъ мучителемъ, месгь воздаетъ. Древле
бо на святаго отца нашего Іоанна Златоустаго лукавый соборъ собраша и неправедно его осудиша
царь и царица и вси архіереи челов коугодныя,
и въ ссылку его сослаша2), не ближе, чаю, нашего
Пустозерья, — аще и не за в ру церковную, на
обаче за правое его обличеніе: и онъ, добрый
3
св тъ-пастырь, прославленъ отъ Бога зй сіе )у
а иже обругаша его и осудиша неправо, тіи вси
врази вскор погибоша no смерти его, разными
казньми Болаимн скончавахуся зл . А Златоустъ
и нын Златоустъ4). Т мъ же образомъ лукавымъ
1

) м за mo...
) пос.шша...
ъ
) за mo...
•) Этнхъ словъ въ казан. спис. н тъ.

4