Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
летъ въ трехъ сноихъ посланіяхъ. И Іюда братъ
Господень глаголетъ, яко въ посл дніл времена 6удутъ ругашели no своимъ похотемъ ходлще въ нечестіихь: сіи суть отдіьллюще cede отъ единости
в ри, и суть т лесни, духа не имуще. Святый
Апостолъ Павелъ (Іуда?) явно прорече о нын шнихъ отступниц хъ и о прочихъ, яко они поругаша
вся преданія церковная древняя, и отд лилися отъ
единости в ры отеческія, и т леса и брюха у нихъ
толсты и мотылы полны всегда, а Духа Святаго
ііусты. Еіце и Павелъ Апостолъ, вселенскій благов стникъ, глаголетъ о т хъ же къ Римляномъ, зач.
121: молю же вы, dpamie, блюднтесл отъ творягцихь распри и раздоры чрезъ ученіе, емуже ви шучистесл, и уклоттесл оть нгіхд: таковіи do Господеви нашему Ісусу Хрнсшу не работаюінъ, но своему чреву, иже благими словеси и блсшословеиіемъ
прелщіиоіпд сердца пезлобтыхь. Тойже такъ глаголетъ, зач. 284: Духь жс лвственпо глаголетъ,
лко вь посліьд/иіл времена ототуплтъ иіьцыи оіт
віьрм, внемлюще духовомъ лестчгімъ и ученіемъ б совскнмд. Всякое бо новое преданіе, противное церкви, б совское учеыіе есть, а не святыхъ. И паки
къ Тимо ею глаголетъ, зач. 2^)5: Сіе же в ждь,
лко въ 7іосліьдтл дни настанутъ времена люта,
будутъ бо челов ци самолюбцы (самолюбіе же матерь ересемъ есть, глаголетъ Златоустъ и святый
Максимъ), сребролюбци, величави, горди, продерзавы
прелагатае, и ироч. Тамо еще: имущіи образъ благочестгл, сильі же его отвергшшсл, и сихъ ошвра-