Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
— 153



Михаилъ Роговъ съ прочими изоранными мужи, по
повел нію царя и патріарха, на дшогія ереси латынскія и арменскія. и н мецкія и прочія. Начаша
они писать отъ тоя самыя Кирилловы иниги, no'j'OMV
и слыветъ Кириллова, и т хъ словъ святаго Кирилла
н сть въ ней ни единаго, но два ЛИСІ^ ТОКМО.
17. И въ Троицкомъ Сергіевомъ монастыр вид лъ правильную книгу великую старую, въ нейже
на полулисты писаны, яколсе и въ Библш. Тутъ весь
с^^мволъ толкованъ и литоргія толковая, И тамо:
и вд Духа Свлтаго истиннаго п жтствор/іщаго.
Тутъ же въ монастыр преподобный архимандритъ
Діонисій оставилъ по себ вкладную Псалічлрь со
возсл дованіемъ многнмъ, рукописана другимъ письломъ. И въ той с шзолъ такожде: н въ Духа Свлтаго жтіттго и животворлщаго, и прочая noci'aрому. Сего Діонисія архямандрита и житі напечатали никоніяне въ новыхъ Прологахъ, маія въ 10
день, и похваляютъ его словами, а в ры его не
согласуютъ и не исііов дуіотъ никаколсе.
А преподобный отецъ Іосифъ Волоколамскій чудотворецъ глаголетъ въ книг своей Просв титель.
новгородскихъ еретиковъ обличая. а в рныхъ подкр пляя, сиде: аще кто испов дуетъ Духа Овятаго
истиннаго и лсивотворящаго, сей воистину израильтянинъ есть, въ немже льсти н сть, и прочая.
Въ Прологахъ есть поученіо преподобнаго отца
Варлаама, иже училъ Іоасафа царевича Пндійскаго
такожв в роиати православно, испов дати Духа
Святаго истиннаго и животіюрящаго.