Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR


133



вс хъ и прапедный судіе! Что будетъ по семъ твоя
святая воля о насъ б дныхъ'? И проклинахъ день рожденія моего, якоже Іовъ, отъ з льныя печали тоя.
И потомъ умилихся окаянный азъ, и падохъ на землю
предъ Господемъ и плакахся, глаголя: буди воля,
Господи, твоя! токыо не остави мянедостойнаго раба
твоего! И паки обычное правило начахъ творити ^.
А который челов къ во Христ Боз моемъ самого существа и самыя невидимыя ипостаси не испов дуетъ въ немъ, таковый подобенъ есть мулгу
ругателю, или дураку, паче же б снующемуся, иже
бы аще, видя царя земнаго лице, и в нецъ и багряницу на себ носяща, и в нецъ и ризы на
цар почитаетъ и покланяется, а лице самое царево безчеститъ, и ругается ему, и отметается его:
и за буйство и б снованіе милости сподобляется
отъ царя своего; аще ли отъ ума тако дуритъ таковый, лютой казни смертной предается въ правду.
Тако, чадо мое, и о Христ разум й. Самое сущеатво Божества его плотію, яко ризою, облеченно,
и яко удица червемъ. Сице святіи вси научаютъ
насъ о Христ разум вати. А Павелъ Апостолъ
плоть Христову зав сою называетъ, ко евреомъ въ
посланіи зачало 354. А тутъ же въ посланіи, въ
зач. 303, самую ипостась Сыновню во Христ
испов дуетъ. И святый Іоаннъ Дамаскинъ глаголетъ, въ воскресномъ богородичн 6-го гласа на
•) За спмъ въ ркп. стоитъ пом тііа кііноварью: ппже, показывающая, что зд сь въ сппск протнт. подлішиаго послапія. сд лані.
пропускъ.