Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR


125



низлагается. Егда же глаголеши три, нападаетъ
Арій, глаголя: и азъ глаголю три. Егда же паки
речеши, не три существа глаголю, но три лица во
единомъ существ : тогда поб ждается Арій и низвергается. А Златоуста Іоанна вселеаская церковь
хвалитъ за то въ кондак ему, яко вся учитъ
покланятися въ Троиц единому Богу. И Дамаскинъ
святый Іоаннъ врисно поетъ, глаголя, 5-го гласа
въ воскресенье стихъ, на вечерни: въ тріехъ состпв хъ единаго Бога тмпи навыпохомъ. И въ степенныхъ, гласъ 8, глаголетъ онъ же: Свлпшмъ Духомъ, агце кто видитъ и предглаголетъ, чюдод етъ
выитяя, вд тріехъ единаго Бога поя; аще бо трпсілнно, едино начало Еожества. А союзеикъ мой,
отецъ Аввакумъ, клятву налагаетъ на мя за сія, еже
азъ во едино Вожество в рую и три лица Святыя
Троицы во единомъ Вожеств испов дую, по оныхъ
святыхъ писанію, и дарю уліе и даревнаиъ писалъ
на мя: діяконъ-де во единоболсество впалъ, прельстился!
И ты, чадо мое Максиме, вопроси добрыхъ людей: которыя ме клятвы боятися іюдобаетъ, —
1
святыхъ ли оныхъ вс хъ, или аввакумовы? ) 0
можетъ ли аріева клятва А анасія Великаго связать, такоже и прочихъ, кои благочестивыя с нечестивыми прелися о в р и другъ друга проклинали кол:до за CBoe1? А зд уже бысть таковое
знаменіе отъ Бога надъ нимъ, протопопомъ, за пу') аввакумовыхъ...

*