Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
— 123 —

сіянно, лично и смутно и превратно Вожество испов да быти, безъ Сына и Духа, посаддукейски.
Азъ же такова нечестія ненавижю, и отметаюся и
проклинаю его. А в рую и испов дую со вс ми
святыми несумн нно, яко едино есть Божество блаженное, не единолично же,но трилично суть, и трисіянно бо, трисв тло, тріипостасно есть, тоже и трисоставно. И колсдо бо лице Святыя Троиды свое собство имать, н м стомъ же, ни престолы, ни свойствы
неразм сными. Святый Григорій Богословъ глаголетъ: подобаетъ бо и единаго блюсги Бога, и три
ипостаси испов довати. 0 трехъ же ипостас хъ
глаголетъ, яко другъ въ друз вм щеніе имутъ,
кром всякаго разм шенія и смазанія. Святый же
Андрей Критскій глаголетъ: единъ убо Богъ Троица,
ни Отцу преступившу въ сыновство, ни Сыну прелоягшуся во исхожденіе Духа, но три во диньств ,
св тъ Бога прославляю во в ки. Святый еодорі>
Студіискій глаголетъ: о, умна Божества единица!
въ три лица просто вкуп разд лыпися, въ томясе
совокупленіи, якоже скорость молвіи, въ трехъ лицахъ сіяющи видится во единьств . И на троицкой
праздникъ поетъ церковь въ славник : Пріидите
людіе, трисоставнолу Божеству поклонимся, Сьшу
во Отц со Овятымъ Духомъ, и прочая. И сей стихъ
савеліянстволъ ли называть коъіуі Тамъ же ва
праздникъ въ канон , ірмосъ 8 п сни: Разр шае/п.
узы, и орошаеть пламень, трисв тлый богоначальствія образъ поютъ д ти, и врочая. Се и Дамаскинъ
святый треми отроки испов дуетъ единъ трисв г-