Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
-

117



ипостасное, а не изліяніе н кое отъ Сыновни ипостаси, и не благодать и сила безличная, — ни, ни.
не буди то! — и не малая часть, но весь Божества
Сыновня въ плоти Христов , Богъ Слово въ плоти:
второе же существо во Христ челов чество, еже
есть плоть зъ душею. И Божество убо съ челов чествомъ совокупно во Христ , непреложно же,
и несліянно и неразд льно оба свойства д ла
пребываютъ, сир чь: Божество не прелагается въ
плоть, и плоть въ Божество не претиоряется во
в ки, И посему убо сугубъ есть Христосъ, сир чь
совершенъ Богъ и совершенъ челов къ, и по Божеству равенъ Отцу, a no челов честву менши
Отца глаголется. Сеже да мудрствуетсл въ васъ, ежг
о Хрпст Ісус , пже во обрпз Божіи сый, по Апостолу. И ты, чадо мое Максиме, сице в руй и испов дуй Христа, истиннаго Бога нашего, и спасешися.
А еже пишутъ, братія, бутто азъ уничижаю писанія
святаго Діонисія Ареопагита и не пріемлю его: и то
солгано на мя, Азъ святаго Діонисія равна Апостоломъ почитаю, премудраго витію и богословца высокаго, и писанія его вся, лобызая, пріемлю, а уничижяю
т хъ, кои не право его слова толкуютъ, плотски наусть{?) Есть называетъ онъ Сына Божія и Духа Святаго богосадными отрасльми, И о ангел хъ пишетъ
лного онъ. И у мене съ Лазаремъ бысть слово о
томъ: онъ толкуетъ почювственному о т хъ непостижимыхъ отрасл хъ, какъ челов къ отъ челов ка
родится, и ісакъ отроски отъ корени древесъ отра-