Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR


110



но существо. Тако и Вогъ являшеся и глаголаше
многочастн и многообразн пророкомъ древле, и
не мечта же ту глаголаше, и не ино что безсловесное, но самое Божіе существо словесное. И
якоже тогда: и нын тако бываетъ Божіе д йство
и явленіе. Якоже царь кто благій, хотя нища кого
пос тити и бес довати съ нимъ о полезныхъ, тогда
отлагаемъ ') свою багряницу и в недъ драгій, и
облечется въ ниідія ризы, всю славу свою ту скрываетъ, и не на колесниц , но п шъ приходитъ, и
слугъ не поемлетъ, но единіэ самъ съ нищимъ бес дуетъ, да не устрашитъ ниііі,аго славою своею:
тако и Богъ много паче творитъ премудростію
своего, и закрывая свое неприступное существо
веіцнымъ огнемъ или облакомъ, и челов ческимъ
мечтательнымъ т ломъ облачашеся до воплощенія
и являшеся, сходя, рабомъ своимъ пророкомъ и
святымъ, и глаголаше с ними до закона и въ закон . И во благодати паче, егда уже в плотися и
облечеся въ нищетную плоть нашу истинно, а не
мечтаніемъ уже, и самоличн бес доваше Апостоломъ, яко сквоз зав су — плоть свою, и прочимъ
вс мъ. И како глаголютъ н ціи неразумніи: не
сходитъ само Вожество и существо съ неба на
землю, не возд есть Богъ суіцествомъ? З ло буе
се и злов рно. Умъ нашъ челов чь тварь Божія
мал йшая есть, и страстенъ есть и гр шенъ; но
и той везд ходитъ и въ мегновеніи ока вся опти') отшіаопъ (какъ н должпо)...