Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR


108



комъ с дитъ, — Оыеъ одесеую, а Духъ Овятый
ошуюю Отца на небеси на разныхъ престолахъ, —
яко дарь з д тми с дитъ Вогъ Отецъ, — а Христосъ
на четвертомъ престол особаомъ с дитъ предъ
Отцем^ь небеснымъ! И Аввакумъ отъ него пріялъ
той злый толкъ, елсе четворити Троицу трисвятую.
Азъ ж многаисды ему, клеирету своему Лазарю,
возбранялъ о томъ плотскомъ мудрованіи его, яко
нсчестиво есть тако мудрствоиати о Свят й Троиц , и на иконахъ бо три лица пишутся, а не чётыре,— и пишется плоть, а не Бгож ошво, Болсество
же м стомъ и качествомъ не одисуется нигд же.
И Богъ Отецъ и Духъ Святый плоти не имутъ
никакія, но едиыъ Сынъ имать. И в мы о немъ,
Сын Божіи, Ісус Христ , и в руемъ, яко есть
одесную Отца с дитъ, по писанію, по пріятіи плоти; а како с дитъ^ никтоже в сть, — не почелов чески бо, никаколге, — и сами ангельстіи чинове
н могутъ разум ти и 0£а8аФи о томъ непостижимомъ тайньств , Понеже бо и сниде на землю единородный Сынъ Вонгій, единъ сый отъ Святыя
ч
Троицы, не истощи тройческаго числа, и паки
взы-і-и со воспріятіемъ, н пре(и)ложи къ тройческому числу четвертаго, но таяжде Сыновня ипоотась и со воспріятіемъ въ т хъ же устав хъ тройческихъ есть и славится въ Троиц отъ всея твари. Какоже сія им ются?—ни единъ созданный умъ
вм стити сего моліетъ. Древле преподобный Іоаннъ
Л отваяникъ много молился и трудился 0 томъ,
хошй знати, како б Христосъ преже воплощенія и