Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
- - 105



дичныхъ стихахъ, и во ирмосахъ 9-й п сни поется,
яко Пресвятая Богородица Марія самого Творца и
Создателя вся твари роди, суіцаго Вога Слова, единаго отъ Святыя Троицы, и невм стимаго вм сти.
и неприступный огнь Божества пріемши во чрево
свое, и чрево ея пространн е небесъ и земли сод ла Христосъ, и лонгесна ея престолъ сотвори п
полату себ (занеже небеса и земля не вм щаютъ
божественнаго сущоства Сына Болая за безм рноо
величество его, а въ маломъ чрев ея изіюли БогъСлово вселитися весь самъ, а не малою частію, но
весь во свят мъ чрев ея богоматернемъ обита). и
всю тварь содержащаго на рукахъ своихъ поноси
она, Богомати, и млекомъ питала есгь маніемъ питаюіцаго вселенную всю, и безл тнаго младенца
пеленами пови, повивающаго море мглою. И сія
вся (и) иная многая словеса подобная симъ глаголются во святыхъ книгахъ о Христ Боз и о
Богородрщ похвальная, самого ради въ немъ существа Болая, самыя ради ипостаси невидимыя въ
плоти его, Слова Божія, Ісусъ Христа, и яко
Пречистая Д ва Богородица самую ипостась Сына Божія роди, облеченна въ плоть отъ нея, a
не сліяніе (sic) н кое отъ сыновни тоя ипостаси, по
оныхъ братіи зломудрію новому и нашего протопопа Аввакума, такоже и не благодать, или
славу н кую отъ Божества, но самого Бога Слова
лице роди во двою естеству, сир чь Бога и челов ка. Се есть истинеа о вочелов ченіи Христа
Бога моего. Да ксему прочти слово святаго Ефре-