Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR


104



в ней безъ с мени; и еже бо б пребысть, и еже н
б пріятъ; и рождься отъ нея неизреченно сугубъ,
сир чь совершенъ Богъ, совершенъ челов къ; и
воплотися бо, а отъ Отца на небеси не отлучися, но
гор и дол весь б . 0 сошествіи же Вожіи сице
научаетъ писаніе: не 'I'aKO бо сходитъ съ небесъ,
на землю посылается, Сынъ Божій, или Духъ Святъ.
якоже ангелъ. Ангелъ бо м стомъ описуется, сир чь егда посылается на землю, тогда уже на небеси н сіъ его, и паки егда взыдетъ отъ земли на
небо, на земли уже тогда не обр тается; Богъ же.
аще и сходитъ, но м сгомъ не описуется, сир чь
съ м сга на м сто не преходитъ, но везд весь
быиаотъ, ид яге хощетъ; якоже луча отъ солнца
сходитъ на землю, не отс кается отъ солнца, тако
и Сынъ Слово сниде не отлучься Отца, такожде и
Духъ Овятыи сходитъ неотлучно, ттонеже бо равносиленъ есть Отцу и Сыну и единосущенъ. И сего
ради иисаніе оно глаголетъ о Сын Божіи-Слов .
Ісус Христ : весь 6 въ нижпыхь и вышнихъ шкакоже отступль, неопнсанное Слово: схожденіе 6
божественное не м стпо бысть оірехожденіе. И^ин
отча ніьдра не оставль сошедъ на землю, Христе
Воже. Инд же: Слово воплогцаетсл, а отъ Оища
не отлучается. И прочая таковая безчисленеая писанія есть во вс хъ книгахъ, пачеже въ канонахъ октаиныхъ, и въ мин яхъ мученичныхъ, по
вся днн ^ чтомыхъ въ церкви, во многихъ богоро') eo ecu дни...