Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
— 103 —

Отца всегда и везд , единъ Отецъ не посылается
ни отъ Сына. ни отъ Духа Святаго нигд же: понеже начало и конецъ и источникъ —Сыну рожденіемъ, а Духу Святому исхожденіемъ. И тако есть
Сынъ Слово во Отц и Духъ Святый яко св тъ и
луча въ солнцы, и яко заря во св т , по святыхъ писанію, — въ такой близости, тако совокупно,
тако соединьшеся другъ другу, и другъ въ друз
вм щеніе имутъ несліятелн и непреступн . И не
прелагается Отецъ въ! Сына. ни Сынъ въ Отца,
ни Духъ Святый въ Сына и Отца не прем няется
и Сыномъ не называется и Отцемъ, такоже бо и
Сынъ Отцемъ, и Отецъ Сыномъ не нарицается, но
Отецъ убо (Отецъ), Сынъ же Сынъ, Духъ же Духъ
Святъ. А четвертаго лица и Бога н сть во Свят й
Троиц , ни по вочелов ченіи Христов , паче же до
воплощенія его; но Троица Святая присно есть Троица,—и до воплощенія Сына Божія Троицаб преж
в къ, и по воплоіденіи его Троица есть непреложна,
Богъ нашъ трисоставный единый. И во Христ
убо Сын Вожіи, Господ нашемъ и Создател ,
самое то есть существо и Божество тоже, еже и
во Отц его безначалномъ и во Свят мъ )Дус его
сопрестольн мъ: понеже не инъ бо кто, но самъ
той единородный Сынъ Слово Божіе, единъ сый
отъ Святыя Троица, воплотися нашего ради спасенія, той самъ прев чный Сынъ и Богъ собою
пріиде съ небесъ на землю нагою своею ипостасію
и вселися во чрево Пресвятыя Д вы Маріи, весь
невм стимый, и въ плоть оболкся одушевленну