Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR


100



Ісусе Христе Сыне Бозкій, помилуй насъ! Азъ же
отв щахъ: аминь, и обратихся ко оконцу, вид ти
хотя, кто есть. И вид хъ — яко молніинъ зракъ блистается св телъ н кто, и рече ми: се благословенъ еси! И паки рече ми недостойному: миръ ти,
святче Божій! И посемъ невидимъ бысть. А иного
не рече ничесо, и имени своего не сказа, кто есть,—
ангелъ Вожій присланъ бысть, или святый угодникъ Божій, ут шити мя б днаго въ скорби и печали моей, no проіпенію моему, и сказати ми, яко
азъ іоэ(нщ; ^ а идтинную в ру благословенъ есмь
отъ Бога і#отъ • святыхъ его, а не проклятъ. И
посемъ з ло' серд^іе мое исяолнися радости, и возрадовася духъ ыой о Боз Спас моемъ, яко не
ирезр Господь убогаго моленія моего. И нын со
дерзновеніемъ глаголю азъ со Апостоломъ: аще
Вогъ ощшвдаяй, кто осуэюдалііі и: Вогъ no иасъ,
тпо на nut Т мже и пропов дь моя о Христ Ісус
исгинна суть, и свя-і-ымъ отдемъ, церковнымъ учителемъ, не противна ни въ чесомже. А никоніянская клятва беззаконна есть и б совска, такоже и
друга моего Аввакума протопопа неправедна есть
и страстна. Христосъ ему въ томъ судія, еже напрасно мя оболга и оклевета многимъ в рнымъ
братіямъ. и соблазнилъ ихъ своииъ новьшъ мудрованіемъ, егоже онымъ братіямъ посла отсел , гн ваяся на мя. И они, б дныя, не разжевавше, да и
глотаютъ уже и хвалятъ его мудрованіе то, и ! бо" гословно и свято называютъ. А ко мн глаголютъ
хако, отрицающеся во Христ -Св т самого су-