Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
— 89 —

челов ки и во всеконечную погибель, якоже и Господь рече: аще не трезвятся, и праведніи прелстят.ся. И въ л поту сія наречется прелесть и всячески соблазнъ. И конечн паки рещи: окаянная
прелестемъ прелесть, пестра пестроумнымъ, яко за
истину почитаютъ ю безумніи. И кто міролюбный можетъ отъ руку нечестія исторгнутися, и умомъ помраченный вещелюбіемъ отъ узъ твоихъ отр шитися
и на горы разума Божія б жати не хотящъ'? Воистину, никтоже. Видиши ли, возлюбленне, прелесть вражію? Зриши ли, боголгобче, злобу діяволю,
како упестри различн и вооружилъ на церковь
Божію, хотя погасити с мя в ры въ в рныхъ?
В дяще бо сіе, да никтолсе приступитъ къ поб жденнымъ осужденникамъ, окаяннымъ отступникамъ,
пріяти н кую святыню, — благословеніе, или освяіценіе, или м ропомазаніе. причастіе, или бракъ,
вязаніе или гр ховъ разр шеніе, и прочую которуюждо святыню, понелсе имать пріяти и присажденное имъ злое нечестіе и ересь, якоже и Господь
рече: отъ нечистаго кто очистится?
Богъ мира и любве да будетъ съ тобою и да
сокрушитъ ногама твоима всякаго врага и супостата,
молитвами Вогородицы и вс хъ святыхъ. Аминь.
Имя писавшаго сіе: отъ девятаго числа на пятое,
отъ пятаго на семьдесятое, отъ семьдесятаго на четіюртое и паки на семдесятое, отъ семдесятаго же на
сотое1), во славу Божію, п ваемую во в ки. Аминь.
!) Т. е. & — е — о — д — о — р.