Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
— 84

-

чальныя Троицы, ово многообразными томленіи и
мучительствы. овоже многообразными лщеніи и злохитрыми ухищреніи, еретическими прелестми, иже
сплетоша, яко н кую с ть, своему нечестію богомерзкую славу, на увязаніе и пагубу себ и прочимъ, по реченному:. въ с ти своей увязе гр ганикъ,
и т ми прославляютъ отца сбоего, прельстившаго
ихъ, діявола, иже по изшествіи изъ бездны глагола имъ живуіцимъ на земли и мыслящимъ земнаяу
а на небеси ничтож имущимъ, сотворити образъ
зв рю, сир чь отступленіе и зв рообразное мучительство. И каковъ образомъ вепрь польскій лютъ
бываетъ къ растерзанііо плотскому, таковымъ же
образомъ сотворити повел діяволъ своимъ другомъ. окаяннымъ вретикомъ, зв ря, антихриста,
сугубо убивательна, душу и т ло, — душу мечемъ
нечестія отлучаюіца отъ Бога, т ло же мечемъ
разлучающа отъ сея тл нныя жизни. И тако образъ зв ря всякъ помраченный тмою нечестія окаянный еретикъ носитъ въ себ , зв рину злобу из—
блеваетъ на кроткое христіанское стадо, отъ божественныя же руки и ограды овецъ привбдяще
къ своему богомерскому уставу и нечесгію. Нечестіе же его удивительно реку за пестротное era
и за лживое злохитрство, яко сплет нечестіе съ
благочестіемъ, клятву л е съ благословеніемъ, мучительство съ щедротами, милость съ немилосердіемъ, кротость со зв рствомъ, безчиніе съ благочиніемъ, здравое со вредящимъ, смертное съ яребывающимъ, волка съ агньцемъ, благословенное древо