Раскол

Материалы для истории раскола. Часть 3. Том 6

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола. Ч.3. Т.6. 1881

OCR
— 77 —

неніе бывсшпо, сице: понеже аароново священстію
ветхаго зав та преста, егда же Христосъ, архіерой
грядущихъ благъ, пріиде и воплотися отъ Пресвятыя Д вы, и егда священство ихъ преста, тогда
и законъ Мо сеовъ прем нилъ Христосъ на свой
благодатный законъ новой. Тамо безсловесная животная закалаху архіереи на жертву, овцы, и волы
н птицы: зд же Христосъ самъ изволи закалаемъ
быти нашего ради спасенія, словесный агнецъ,
ветхое же упраздни священство и законъ порочный,
Тойже Апостолъ глаголетъ къ жидомъ тамо}: аще
6и первый законд тпороченъ бьі билъ, т 6и второму искалосл м сто: т мже отъемлетъ псрвое,
да второе поставитъ. И инд рече Павелъ: древнлл
мн.тидоша, us се быта вся новал. И Богословъ
Іоаннъ глаголетъ: закоиъ Мопсео.ш данъ бисть,
бмгодашь же и истітна Ісусъ Христомъ бысть.
И се есть истинна апостольскаго разума: о закона
сетхаго прем ненін, а не о догмат хъ в ры Христовы то речено бысгь, и не апостольскихъ и
отеческихъ преданіихъ. За то бо должно есть всякому христіянину страдати и умирати, а не прем вяти и не предавати. Слышите Апостола, о догмат хъ правыхъ како глаголетъ страшно: аще, рече,
ттль инако благов стиши ва.ш будетъ, ана ема
еспіь. He токмо челов ка проклинаетъ, но и ангела.
Оія слышавше, опасво разум ваемъ иисате, чтб о
чемъ глаголетъ. Нев девіе бо ересей') породило,
М ерееи...