Русская Историческая Библиотека издаваемая археографическою коммисиею. Том 4

Русская Историческая Библиотека издаваемая археографическою коммисиею. Т.4. Кн.1. Памятники полемической литературы в Западной Руси. — СПб., 1878

OCR
;>0!І палинодія , гоч. :;л\лічи всѣхъ ихъ мовитъ: якоже посла ми
Отецъ, и азъ посылаю вы». Ирезъ ко¬
торый слова и апостолами учинилъ ихъ
Іисусъ Христосъ, и епископами. На ко¬
торый слова бож. Ііѵрилъ. патріарха
Алексаид])ійскій. выьмадъ ч и11 ичи, въ
главѣ 5Г) [книги двѣнадцатой | ,;) мо¬
витъ: установилъ тыми словами всего
свѣта учителей и божественныхъ тае.ч-
ницъ услугачовъ. которыхъ, ико свѣ-
тилниковъ. і.о освѣчепи не Жидовской
краины толко послалъ, которая, вед-
лѵгъ законной) росказаия. отъ Дана
ажъ до Вирсаьіи ростягалася, л къ естъ
писано.—але ввесь округъ земный освѣ-
титп роскаяалъ». Правдивый теды естъ
Навел и мовячій, же н^хто себѣ чести
не лріймуетъ, толко вызваный отъ Бо¬
га 7І. Якъ теды Іисусъ Христосъ, по-
сылаючн свои апостолы, на апостолство
ііхі» ноднеслъ. и якъ Ааронъ возванъ8),
так'ь и всѣ апостолове, взявши тую
владзу. гды иншихъ на закладане або
на справованье церквій посылали, н«ч
епископство ихъ подносили и весі» ихъ !
самыхъ урядъ, зо всею услугуючею
владзею. имъ поручали, одну овую нер-
соналную ихъ достойность вынявши,
ижъ они были очевистыи свѣдкове жи-,
вота и воскресенія Христова и отъ не¬
го нсср^дковне возвани и на еѵангел-
скую проповѣдь на весь свѣтъ послани.;
И оттоль си то дѣегь, же всѣ енпско-
иове отъ учителей церковныхъ названы,
бываютъ аностолскими сукцсссорамн.
Климентъ, епископъ Римскій, въ посла¬
ніи 1-вомъ: < зъ особы Петровы, мовитъ.
ижъ самъ Іисусъ Христосъ научилъ,
же еппсконове мѣстце аностолское дер-
жатт>, а нрезвѵтерове мѣстце сомдесяти в) Такъ у Толстова. 7) Евр. гл. 5, ст. 4. *) Тамъ же. ст. 5. Въ подлинникѣ описка:
«возванъ». КОІІЫетКНСКЛГО: 1 ГОДА. біо учепиковт. : и. въ главѣ остатней книги
оемой * Постановеній своихъ :І): «аио-
столове мовлтъ. ижъ онн отъ Христа
Господа того научени были, же* еписко¬
помъ поітіфикалный урядъ назначили .
Бож. Ііѵнріанъ. въ посланіи десятомъ
книги второй: въ томъ, мовитъ. якъ на-
барзѣй |.брате.| |0) працуемо и нрацо-
вати поникни естесмо. абысмо едикость,
отъ Христа Господа ц ирезъ апостолы
намъ сукпеееоромь поданную, и.іе мо-
жемо. одержити стара.шея . Тойже въ
посланіи 0. книги I. такъ пишетъ:
«Христосъ мовитъ до апостоловъ, и
презъ то до всѣхъ преложоныхъ, кото¬
рый апостоломъ намѣстничимъ спорл-
ікеньемъ наступуютъ . Бож. Іеронимъ
въ посланіи 4: «у насъ, мовитъ. ано-
столское мѣстце епископове держатъ .
Бож. Августинъ въ словѣ 24, «О сло¬
вахъ Господнихъ»: «если самимъ, мовитъ.
апостоломъ реклъ Христосъ «хто вами
ногоржаетъг мною погоржаетъ»,—иогор-
жайте нами. Если же мова его дошла
до насъ и возвалъ насъ, и на ихъ мѣгт-
цу постановилъ насъ, смотрѣте, абы сто
нами не погоржали». Тойже Августинъ
въ главѣ 43, книги сёмой, «О крещеніи >.
напротивъ Доната Кляра, еаископа Му¬
скулы, на соборѣ Карѳагинскомъ мовле-
ніи слова приводитъ овыи: «явный есть
вырокъ Господа нашего Іисуса Христа?
апостоловъ своихъ посы.іаючого и имъ
самымъ владзу, отъ Отца собѣ дапѵю.
обѣцѵючого, которымесмо мы наступили,
тогоагь владзою церковь Божію радл-
чи^ 11). Тойже бож. Августинъ, и Іеро¬
нимъ, и Епфимій, овое псалма 44 мѣсто
* отецъ твоихъ родиша ти ся сыново
выкладаючн: «вмѣсто отцекъ. мовятъ.
апостоловъ мѣла церковь сыны, еписко¬
пы .Бож. Удатоустмй, въ «Словѣ о ана- ч) На полѣ: «^конституціи архіерейскій». ІС) Так'ь у Толстова. н) Толстова рлдячн». Библиотека "Руниверс1