Раскольничьи дела XVIII столетия, извлеченные из дел преображенского приказа и тайной розыскных дел канцелярии Г. Есиповым. Том 2

Раскольничьи дела XVIII столетия, извлеченные из дел преображенского приказа и тайной розыскных дел канцелярии Г. Есиповым. Т.2. — СПб.: Типография товарищества "Общественная польза", 1863

OCR
— 182 — владыка святый послѣди инъ овонмъ благословвійсмгь. Онъ
же обращься къ нимъ рече. бу дм благословеніе госиодяе,
не точію на васъ и. на чадѣхъ вашихъ, даже и на всей
церкви, идѣже аще въ коемъ либо мѣстѣ благоволитъ ей
богъ быта, да ночіѳтъ духъ святый въ ней: О ня же вонро-
с ища его владыко святой: аще по твоемъ отъ насъ разлу¬
ченіи. сіи съ нами стицевиѳіереи иля іереи остаются съ
нами за важенъ благоаловевіемъ. и мы ноелѣдотвуемъямъ
и должны еемы всякую саятынюоріиматя крещеніе и бра¬
ки и покаяніе и тѣло и кровь христову и прочія церков¬
ныя обряды, аще-ли симъ тобою благооловеиіе имущимъ
оскудѣніе будетъ и прочимъ древлехиротовнсаняымъ, что
тогда и въ тѣ времена имамы творити. Отвѣща бо купно
всѣмъ предстоящимъ ту іереомъ и мірскимъ. Чадца моя
аще-ли пріидетъ время ко оскудѳиію священства древле-
хиротоиисанныхъ. и взирайте на писаніе, по глаголу гос¬
подню. грады израилевы не нмутъ скончатнся. тако же / писано что господь не умираетъ тако и священство его
пребываетъ, тако и тѣло и кровь христова до скончанія
вѣка пребудетъ. Аще-ли будетъ ирѳсѣкатнся древле-священно-хнрото-
нія зрите въ божественное писаніе, како положите свягіи
апостоли и святіи отцы правила, на седміі вселѣнскихъ
соборѣхъ и девяти помѣстныхъ. Како подобаетъ отъ ере¬
сей пріимати положила три чина. Первый чинъ совершен¬
но крестити въ три погруженія. Второй чинъ токмо съ
писаніемъ проклинати всякую ересь, и потомъ мѵромъ по-
мазуемн. Третій чинъ ни крещаеми нк мѵромъ подазуемн,
токмо проклинаютъ свою ересь и ирочія. тако подобаетъ
разсматрятв, въ новыхъ учителѳхъ великороссійскихъ, аще
отложатъ въ крещеніи три погруженія, во имя отца н сы¬
на и святаго духа, и будутъ крестить во едино погруже¬
ніе, или обливать или окроплять, или аноко, нѣкое страя- Оідііігесі Ьу Соо§Іе