Раскольничьи дела XVIII столетия, извлеченные из дел преображенского приказа и тайной розыскных дел канцелярии Г. Есиповым. Том 2

Раскольничьи дела XVIII столетия, извлеченные из дел преображенского приказа и тайной розыскных дел канцелярии Г. Есиповым. Т.2. — СПб.: Типография товарищества "Общественная польза", 1863

OCR
— 43 — ей спасолаея. Бдя не богоугоднгаа божественное аллнлоуія
двойственѣ ігЬти наоучивпіи и оутвердившіи; ей богоуго¬
дною. Бдане соцарьствтютъ Богу и святымъ, крестомъ
трисоставнымъ прооеиры знамвнавшія и знаменатн предав¬
шій; всяко ооцяръствуютъ. еда неовятн суть чюдотворьцы,
иже догматы благочестія, преданія церковная, чины же и
оуставы, отъ грековъ пріемпіін, тако и намъ предавшій; воис¬
тину святи суть, и оубо сіи преподобннцы, таяжде святыхъ
догматы, таяжде преданія, тыяжде чины и оуставы, и содер-
жавше и кровьми занечатавше, безъ всякаго прекословія
спасошася, богоугодигаа и святи суть.—Отчюждаеши лисія
отъ наслѣдія царствія, о новолюбителю:соотчюждайионыя
путь царьствія симъ показавшыя: ащеотрѣваешиоученики,
отрѣвай и оучители: аще отгонявши наставляемыя, отгоняй
и наставники, аще отлучавши овцы, отлучай и пастыри,
таковымъ наоучнвшыя преданіямъ, на таковыхъ благочестія
пажитѣхъ сія оупаспіыяиливспятообразиѣглаголнк-Пріем-
леши ли пастыри и оучители во ограду пажити небесныя;
пріемли и оучёники непорочно во ученіихъ оныхъ пожнв-
шыя, и овцы яко вслѣдъ гласа оныхъ текъшыя, тако и на
пажитѳхъ тѣхъ воспитанныя живыпыя и скончавшыяся.
Едино оубо отъ двоихъ прележитъ ти, или пріѳмлющу
російскихъ святыхъ оучителей и чюдотворцевъ, сопріяти
и сихъ несумѣнною вѣрою вслѣдъ нхъ текшихъ; или отрѣ-
вающу сія, соотрѣяти и оныя, таковымъ наоучившыя преда¬
ніямъ, и нерасторгненою златою илѣннцею^яко вѣры такой
житія къ себѣ привязавшымъ.—Ихъ же бо вѣра едина, дог-
маты благочестія едины, житіе и мудрованіе едино: сихъ
всяко и мѣсто едино боудетъ: не мѣрою количества, но
взрокомъ качества. — Аще ннако могутъ сія быта, вашей
совѣсти, вашему сужденію иопущаемъ, праведною вагою
судя су дитя. — Се оубо отвеюду зѣло ясно богоугѳднооть
святости онхъ показуется: проповѣдаетъ оихъ богоугдо- РідііігесІ Ьу ѵ^лоодіе