Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

OCR
— 36 —
прилага?мъ и ничтоже отъем лемъ. но вся преданная евят?й
церкви догматы, и чинъ, и уставъ, и преданіе невредно хра-
нимъ и соблюдаема Оиц? азъ, странный многогр?хішыіі, в?-
рую, испов?дую с?рдцемъ и усты во спасені? н въ правду,
и съ симъ испов?даніемъ хощу явитпся предъ Богомъ въ
день страшнаго суда втораго приш?ствія Христова. Аминь.
(л. 25). О познаніи с в я т ы я правы я в ? р ы п: с в я-
тыя ц е р к -в е и с а м о ч и н я ы х ъ у ч и т е л е и н о о с в а
щенныхь.ра з и о г л а с н и к о в ъ.
Глава 2. Бол?зиую душ?го и серддемъ о благо ч?стіи, ров-
ностію раопала?мъ о правой в?р? и о свят?й соборной
церкви,- и о церковныхъ догматохъ, и о свящ?нств? побо-
раемъ, it лжеучители святымъ Писаніемъ обличаемъ, заио
видимъ и слышимъ, яко на церковь Христову, и на
священный чинъ, и на в?ру христіяискую воинство антихристово
ратуютъ и воюютъ раскололюбныи власти лжеучители и са-
мочинніи преблазнит?ли, таііныя тати ш сокровенный вол кг
и похищники и пожратели душеный явно и., неявленно, яко же
беззаконный онып старцы, наводяще лорокъ на ц?ломудреиу
Сусанну. Сшхе Христову церковь з?ло огорчаваютъ разтер-
заваютъ ризу Христову церковное со?дин?ніе, в?ру правую
и догматы церковныя уничтожаваютъ. Видимъ биссры
церковный *) отъ свиней попираеми; зв?зды н?бесныя хоботомъ
зміинымъ на землю отторгаемы, и виноградъ, десницею Bo-
жіею насажденный, отъ дивіихъ вепрей, озобанный к разхи-
гцаемый, и попираемый отъ 'вс?хъ мимоходящихъ путемъ; щ
вотопташа часть Мою возждел?ннуго 2). Внимайте отъ дож-
ныхъ пророкъ, иже приходятъ къ вамъ одеждами овчіими,
внутрь же суть волцы, хищницы, татя. Отъ плодъ ихъ
познаете я 8). Коварніи суть лицем?риіи еретицы, сего ради
глаголетъ: блгодитеся- отъ нихъ. Блага бо словеса ир?дла-
гаютъ и житіе являютъ честно, внутрь же суть сердца ихъ,
яко удица сокровенна. Одежда же овча кротость, ?юже н?-
цьга, яко образъ благочестія являгоще, ласкаготъ и прель-
щаютъ многія. Отъ плода же дознаваются, сир?чь по д?ломъ,
до жктію и но чину; аще бо и образомъ являются праве дни,
но въ мая? времени обличается ляцем?рів ихъ, Златоуетъ
толкованіе слово вълролог? *). Лжепророки же зд? не еретики,
пов?даетъ, яко же мню, но житіе имущи р&атд?шш, лвце-
м?ріемъ же добродетели обложени, яко овца, обрааомъ
жротцы, смирени, искусни имолчаливи, т?мъ, р?чо, отъ плодъ
ихъ дознаете ихъ. Т?хъ убо апостолъ Павел'ь являя глаго-
л?тъ s), яко благими словесы лрельщаютъ сердца лоалобн-
выхъ. Блюдитесь да не прельщеии будете; и паки:
блюдитеся б), да никто вась будетъ прелыцаяй фидософіею и тщет-
г) Пастыри и учители, я) Влагов?ст. Еваигеліе Мате. нач. 22» Ц Тол.
дистъ 26. *) Октябрь 25 день. *) Кол ас. зач. 254 *) Сиирвнвомудрівыъ и
службой аггеломъ.