Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

OCR
— 178 —
Христовы, той есть аптпхриетъ. О сомъ по снятый Киршьть
знамені? 6 глаголетъ 1): яко аптпхриетъ прежде, пришеетвія
своего учшштъ, яже везд? жертвешшкп п нстштую жертву
потребить и кумиръ своя на свят? м?ст? постав п г ь. Ужо б о
сидево? мерзостное запуст?ніе поеланпіи отъ него лжепро-
роцы начинаютъ, и отъ того познаемъ, яко уже близь есть день
Господъскій, но не у еще кончина, доидеже еамъ иріидегь, и
съ нимъ совершится и исполнится мерзость веедшчшяго
запуст?нія.
Егдаже узрите мерзость запустеиія, рочепную Даиіпломь
пророкомъ е/гоящу на м?стЬ святв, пд?жо не подобаотъ, чтыГц
да разум??тъ 2)? можетъ ся разум?ть еіе и по обычаю (?) а).
Мерзость бо запуст?пія есть всяко разум?піо сатаншкжо,
стояй на м?ст? свят?, ыашомъ разум?, пд?же но нодобаотъ1},
Оія убо мерзость толкуется по шгсашю— воинство
антихристово, разоряющее церковь Вожію, Отъ еловоеъ свитаго
апостола Павла й) познаелгь: тайна беззакопіа уже д/ветея. точію
содержат! ньтн? (і). Тайна уже д?ется беззакопія во евопхъ
ему предотечахъ, п ему самому м'Ьето готовягь, Оннтміі Ки-
риллъ Еруеалимскій знаменіо 7 7). А иын? уже видимо есть
отстушіеніе,отступигаабомнозн челоігіщы отъ прайма в*!;ры п
ищуть слухи приложенными глаголы, и вся послу шаютъ оладц?
прелести, и вси предаются на глаголи тіи; и удалишаен игн
челов?цы отъ добрыхъ дгЬлъ п пзволпша лучше прелестное,
нежели похваляютъ самую истину, II се есть ужо отступ-
леніе, и ожидаемъ врага, иже помалу пошлеть иредотечъ
своихъ, даже и самъ на готовое ирпшод'ь и оетапокъ
уловить. Тако и отступпикъ антихристъ ипчтоже, кром'Ь дъмоігь
сод'1»ваетъ н). Сотваритъ бо образъ зв?ршшп и покажетъ
глаголюще, и огонь еъ иебеси енпзходите сотворить, дабы
прельстилъ люди "), осудитъ же убіенымъ быти, пже ея ему
не поклошітъ; и сотворить себе мертва быти ложно и иотом'ъ
воскресиетъ; симъ знаменіемгь весь миръ удпнляти иматъ.
(об.) Аггелъ господень утверждаетыгЬрныяш), еже не иріяти
антихриста и поклапятись антихристу возбрапяетъ тяжцо п),
Агце кто поклонится зв?ріо и образу его и прпшетъ напер-
таніе на чел? сооемъ пли на руд? сноси, и той будетъ лиги
отъ вина ярости Божіа смішіенна иераетворонші иъ чаши
гв?ва его и мученъ будетъ огнемъ и жюиеломъ нередл»
святыми аггелы я предъ Агньдемъ, и дымъ мученш нхъ по
в?ки в?комъ возходитъ, и не имутъ покоя во дни и ігь кощи,
кланяющшея зігЬрго и образу его и пріемлюлціи начертанм
его,
О п с ч а т и а н т и р х р н с т о в ?. Я ко вси пріемл ющіи
печать антихристову *2) и поклоиьшеся ему. яко Вогоіш
J) И свят. Златоуетъ тол. 3) Map. 00. 3) Тол. Влагоіяит. 4) Катішигь
Вольш. глава 5. ь) Салун. °) Тол. 7) Лнстъ W. 8) Аіюкнл. r.*mmiU7.w}Tслов. 13.10) Апок. 14 зач. 42. 11) Тол. *-) Свят. Вфрвмъ слово Ш5, лиги» Ш$,