Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

OCR
— 18 —
лыхъ странъ собравшихся о имени Господа нашего ісуса
Христа, кореию новаго Израиля, избранному роду,
освященному и просв?щенному яэмку святу, благочестивымъ, боіло-
любивьшъ, возлюбденнымъ отдемъ святымъ и братіямъ,
Оіонскимъ чадомь, вс?мъ правов?риымъ
христіяномъ—благодать, милость, мнръ и любы отъ Спасителя нашего Госиода
ісуса Христа да умножится, и отъ нашего смиренія Божіо
благословеніе и вс?хъ отцовъ пустыниаго скита поклоненіе
до ли да з ем наго.
Глава 2. Благороді? ваше молимъ о Христ?, о благо-
ч?стіи и о святыя церкви и священств? ревность содержати.
Тр?зшітеся, браті?, бодрствуйте, муэкайтося, утвержаіітось ')7
стойте, св?ты наши» стойте на твердомъ краеугольномъ ка-
мсни святыя правый в?ры, стойте на пресв?тломъ восток?.
н къ темному западу не отступайте. Ждите правымъ царь-
скнмъ пут?мъ 2), ащо и вельми т?сенъ есть и прискорбенъ,
но обаче отъ Христа Бога и Спаса нашего и отъ истин-
иыхъ его иасл?дннковт> утлачешшмъ, ни направо, ни нал?ио
съ пути не совращаіітося ;{). Держитесь святаго евангель-
скаго благов?стія и святаго апостольекаго ученія и святых'ь
отецъ 7соборовъ и 9 пом?стиыхъ преданія истиниыхъ пастырей
и учителей дерковныхъ едииыя святыя православный в?рід '*).
Держитесь единоя святыя собор ныл (об.) апостол ьскія
церкви и ве?хъ дерковныхъ догматовъ и святыхъ Таіінъ отъ
самого Христа предаиныхъ, яко да единыя в?ры, единоя про-
пов?ди и едниаго иричащенія истинпаго, сир?чь святынь
Госяоднихъ причастии да бываете, заве едино Т?ло Госиода
Спаса нашего есть, едина Кровь Его изліянная за насъ, едииъ
хл?бъ за вс?хъ ломимый и едина чаша, вс?мъ даемая во
оставлеиіе гр?ховъ 6).
Глава 3. В?рою бо, едипъ Духъ иріемше* едино
разу м?нат и должни есмы, яко едино т?ло и едина душа, ибо
еущіи едино т?ло и едпнъ духъ в?д? будутъ {і). Вогъ убо
равно вс?хъ нризвалъ есть; вс?мъ же св?тъ и животъ даро-
валъ есть, вс?мъ равно есть глава, и душъ иапшхъ имать,
яко уды своя; вс?хъ совоздвпже, иеиоеади и вс?хъ убо едино
честно пріятъ. ибо во едшгь духъ вси мы и вся во едино
т?ло крестцхомся: или іудей, пли еллшш, или раби, ют
свободніи, и вси едшшмъ духомъ напоихомся 1), О Христ?
бо ісус? п?сть еллинъ, ни лшдошшъ, ни варшіръ, ни скиоъ,
іш разд?леніе, я?кое Hj, .Едино бо иачертаиіе все и едино
«?» jтом<> ?odij ())7,Ш;мвтш!л>но оьиа „моховая мва", о чамъ счФ?тель-
ептуетъ іЬлыктщ (Д?ннія, т. IV* (иль М-е) с. h'iH), распространив"
шаися n.ih 7)oiS(> У'/ш.
Ь (>п, свят. Нисаніп собран, ") Въ кпшт'Ь о ВіфТ> глава 1, дистъ27.
^ Отъ пни-, икшгелія и апостола, 4) Оимволъ православный.
'') Ктшпмн* тол. лист'ь 4^1.
,;) Шш удадяющшея отъ Тебе цогиовугь. Псаломъ 72.
'О Лшть 307, н) Лисп» 485.