Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

OCR
— 145 —
на неб?си, и елико разр?шити на земли, буд?тъ разрешено
на небееи *). Разр?шить кающагося никто же можетъ, точію
православный свящ?нникъ, понеже кром? церкви н?сть спа-
сенія, прощенія и разр?шенія.
(об.). Глава 79 а). Благов?стникъ Еванг?ліе Матоея 3)
Толкованіе. Аще Богу согр?шитъ, не могу азъ нр?простый про-
стптъ его, но аще кто Божій чинъ им?я священническій ж
прочее. Снятый Василій Великій пипі?тъ во *) мниш?скихъ
книгахъ своихъ, глава 51 5). Согр?шенія н?сть л?по исдо-
в?дать къ якову любо челов?ку, разв? ко іер?ю, понеже
іорей есть земиый аггелъ и: небесный челов?къ.
Святым Афаиаеш Александрійскій священнаго яелов?ка кр?щаемъ бываетъ, просв?щается Свя-
таго Духа благодатію. такс и испов?дуется въ покаяніи,
ради іор?я Христовою благодатію пріемл?тъ оставленіе гр?-
ховъ 7). Ж о семъ явите, како неосвященный, въ покаяніи 8)
прощаотъ и разр?ша?тъ, по коимъ правиломъ?
Глава ВО. Книга Кормчая. Вопросъ. Подобаетъ ли д?ти
духовный пріимать не презвит?ру сущу 9)? И весьма убо,
се рочемъ: яко онемъ достойно есть пріимати, и вязати, и
р?шити, ижо отъ духовныя благодати власть пріяша, иже
суть епископы к прозіштеры. А 10) емуэк? н?сть достойно
оставлять и не имущимъ рукоположенія, вотще отшодъ къ
таковому псіюв?даніе* Таковіи никакоже не могутъ вязати
ни ралр?шатп 11). Како самогубители могутъ самочинно
вязать и р?шити іа)У
Глава 81. Аще кто безъ повел?нія дерзнетъ пріимать
помыслы и испов?ди, таковый по правиломъ пріішетъ
кавнь ,а); но точію себе погуби, но елицы у него испов?-
дашесь иеиеиов?даии, и ?диц?хъ свяэа или разр?ши, не испра-
вленп суть» Ври въ Номоканон? 14), о самочинче! Аще н?цыи
иопущенісшъ Божіимъ въ толико пріидоша дерзнути, еже
нев?рн? и злочестиви?; нев?ріе бо есть вещь сицевая, еже
кром? священства пріятн х?ротонію священная д?йствовать.
Н?сть слово рощи о осужденіи сицевыхъ! Сіе бо д?ло горше
есть самых'ь т?хъ нечестивыхъ б?совъ во аггела св?тла
прообразу ющихъ точію, но не сущихъ, и Божі? убо лице-
м?рующихъ беабожныхъ сущихъ и противныхъ Богу 15).
Таковіи не токмо веліе и неизчетное томленіе подъимутъ на
божественная сице ял? вовхулишпе, ниже бо гласы боже-
божественная д?ла, понеже
благодати рукоположенія не имутъ, но и месть пріимутъ иную
за прельстившихся отъ нихъ, или и?гд? крещеныхъ, или
1) Катихиса М'аяаго .тистъ ЗГ>. -) 0 покаяніи. 3) Зач. 76. 4—5) На полт,
$\ Книга Ник. Чер. Горы- 7™~й) Выноска на полт. й) Отв?тъ. 10) Ниже.
и) Кормчая пиоьмян. 1а) Явите о самочивцахъ. 13) Иотр?бникъ большой,
Намоканоиъ листъ *>. и) Листъ 57, п) Вес?д. Не можете бо ихъ иокаяніе
чистыхъ иоанати ихъ.