Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

OCR
I 1А
правую премудрость Вожіго въ немъ в?римъ быти; и
пречистую Маргариту (такъ) т?ло и крове пріемломъ, я ко самого
Христа съ в?рою пріемлемъ. Оно бо иріятоо снятое прохо-
дитъ во вся уды, и кости, и мовгп наша во осшшнчгіо и
лросв?щеніе смиренной нашей души п т?лу, въ сохрайепіо
отъ всякихъ діявольскихъ д?йствъ к во очищен іе отъ
всякихъ нечистотъ,, ж въ приложеніе божеетвонпыя благодати,
и въ присвоеніе Царства Небеснаго и въ тіел?діе живота
в?чнаго *).
13. Образомъ ир?святыя Богородицы и святыхъ агге-
ловъ небесныхъ силъ, яко слугъ Вожіихъ, и во?хъ сии-
тыхъ ночитаемъ съ в?рою и покланяемся, яко сія честь воа-
ходитъ на п?рвообраанаго славу; н ирпвываомъ, яко
помощники, и хранители, и заступники сущая иритекающнмъ къ
нимъ съ в?рою, понеже пріяша дорішовоніо к'ь Богу, яко
угодніи рабп Господеви своему.
14. В?руго и почитаю мощи святыхъ чюдотворцовъ
святителей мученикъ преподобныхъ, и иоклшшюея еъ
в?рою, и любезно ц?дуго и почитаю, яко Духа Овятаго
жилище. И святыя чюдотворныя образы почитаю, яко пода-
ваютъ исц?ленія душямъ и т?ломъ съ в?рою приходяіщшъ,
понеже Христа ради поотрадаша и отъ Кого пріяша
благодать. Благодать бо Божія погаными ниже воякою нечистотою
не бываетъ осквернена, якоже имамы прикладъ о кіот?
Господнемъ, и гробъ Господень, и рииа Господня, или гд?
есть мощи святыхъ а).
15. В?рую и воскресенію мортвыхъ и жизни буду»
щаго в?х-са по ноложиому словоси Господню, яко и?рніи
жзбраниіи благоугодившіи Богу купно съ т?ломъ проолагш-
тись имутъ славою подобно агголомъ по репейному Гооио-
демъ: тогда праведницы просв?тятся, яко солнце въ царетнш
Отца пхъ. Сего ради помни смерть, судъ, чай огв?та и
воздаянія по д?ломъ и в?руй несум?ино, яко будеть и
будетъ 3).
16. В?рую во едииу святую соборную и
апостольскую Церковь и все уповаиіе вовдагаю на Главу ея еди-
наго Христа Бога. Церковь же бытп попов?душ собран н»
в?рныхъ православиыхъ христіяиъ, догматы учепіи содержа-
хцихъ, якоже святіи апостоли предаша нам'»» и соборы *)
святыхъ от?цъ ивъяснили и утвердили непроклониу и «ешжо-
лебиму до окончанія в?ка. Аще и тварь ивм?нитея, к?риыхъ
же церкви и словеса и еваигелі? никогда же *п).
(л. 7). 17. В?рую и иепов?духо, яко едина есть святая
¦соборная Апостольская церковь обручпшшю Христовою
есть, якоже снятый апостолъ Павелъ глагол етъ: обру-
чихъ васъ единому мужу д?ву чистую предетавити Хри-
1) Златоустъ, Дамаскинъ, Кириллъ Крус. лжть 2Ш, *) Книга Кх|>нд.
листъ 331, 332. 3) Зри. 4) Свят, отщъ соб. ШЯ, r>) Mam, ;щъ 77.