Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

OCR
— П2
кпялъ *) и покаяніе въ томъ, что спужилъ но новому, Богу
пршюсилъ и прощ?ніе предъ отцемъ духов иьшъ священно-
инокомъ Досиф??мъ тг прочими отцы приносил'!»~); и паки отъ
нихъ благословенъ службу служить 8).
О истинномъ правов?ріп.
1. О и с п о в ? д а н і и с в я т ы я в ? р ы. И аще мы,
многогр?шнж, но н?сть мы новый в?ры учители, во
православный в?ры христіянскія поборники, яко же апоетолъ Рим-
ляномъ (глава 5) р?че: оправдпвшеся убо в?рою, миръ
имамы къ Богу Господомъ нашимъ Тсусомъ Христомъ, нмч>мсо
ж приведете обр?тохомъ в?рою во благодать еію, въ ион
же стоимъ ж хвалимся упованіомъ славы Вожія. О, кол и ко
о семъ тщаніе показывать подобаетъ, еже познатп истинную
православную в?ру, яже есть по святому Златоусту вс?хъ бла-
гахъ мати и вс?хъ доброд?тслей красота *).
2. О з а к о и ? б л а г о д а т и г'). Наконъ Вожія
благодати правъ и истиненъ благъ, иеиорочеігъ и но нмать
конца, яко Могсеовъ. Благодать Вожія ость в?чна и
кр?пка, ниже бо чолов?къ, ниже время, ни обстойте
вещей, ни самъ діяволъ, ни смерть нашодиш изгпати наел» отъ
оная возмогутъ. Ув?ждь отнын?, о чолов?че суотныіц кто
есть сильн?е: Богъ ли—датсль закона благодати, пли дЬі-
волъ—врагъ вс?хъ разоряли; гр?хъ ли или наконъ; душа ли
лучше или т?ло; закончили спасали ю, или преотуилешо
закона благодати 6) и заиов?дсй, ногубляяп и душу и т?ло^
и что добр?е: правда или лжа, раіі или мука 7)У
3. 8) О единой святой соборной апостольской цоршщ;
о величеств? и о слав? оя, кже самъ Господь благол?шіо
водрузи, состави и устрой церковь свою Духомъ Сшітымъ,
(л. 6) силою и д?йствомъ, освяти ю кровію своею и утверди
?я на кам?ни испов?данія Божества непроклонну и иепокоде-
биму 9); адскихч> дверей кр?пчайшю, ересей безм?етимхъ
державн?йшу и вышшу; б?еовскихъ д?йствъ и кр? И00* II**
н?прикосновенну и неуязвлеиву ,0). О нейжо Идатоуотъ:
Церковь паче небеси вкоренйлася есть, иебеегь гшшша есть,
земли ширши есть, паче агголъ честн?йшп екггь и паче воеіі
твари дражайгхш есть.
4. О б ого у ставлен номъ іеропеіеомъ чнн?,
яко есть в?ченъ и н епрелагаомъ п). Иріидо бо
архіер?й в?чныхъ благъ, и яко же самъ никогда но уші«
раетъ, тако же іеройство еіч) не престаеть,
5. п) О покаяніи, еже за гр?хи бываогь оъ еокру-
шені?мъ сердечнымъ во испов?даиш гр?ховъ с/и надож-
*) Потреб, листъ 507. 3)Еормчіа грань 14. л) ;*ри. *j і'іш. upanoyt. -\
6) Катихисъ Боя. гл. 48. в) Ниже. Кая польза чешлгіжу, ащн весь міръ
лріобрящетъ, а душу погубить. 7) Что дяегь шщ?ну. *П О единой сиит.
соб. церкви. °) Въ иед?лю 50-цы. Листъ 590, ы) Маргарит?» еа. аредех»
царица. На 50-пу. ") Книга Кирил. Крус. Листъ 76. іУ) Г* тайна Катихиеъ.