Розыск о раскольнической Брынской вере

Димитрий Ростовский. Розыск о раскольнической Брынской вере. Изд.5-е. -М.:Синодальная Типография, 1855

Содержание

ВВЕДЕНИЕ.

ЧАСТЬ I. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОЙ ВЕРЕ.

Оглавление первой части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА ПРАВАЯ ВЕРА?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА СТАРАЯ ВЕРА?

ЧАСТЬ II. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОМ УЧЕНИИ.

Оглавление второй части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕЛОЖНО?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕ ЕРЕТИЧЕСКО?

СТАТИЯ III. НЕСТЬ ЛИ ВО УЧЕНИИ ИХ ХУЛЫ НА СВЯТЫЯ ВЕЩИ.

ЧАСТЬ III. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКИХ ДЕЛАХ.

Оглавление третьей части.

1. О сугубстве раскольничееких дел.

СТАТИЯ I. О ДЕЛЕХ ДОБРЫХ.

СТАТИЯ II. О ДЕЛЕХ ЗЛЫХ.

OCR
но оеобпо тѣло Христово въ руку , (якоже
нынѣ антидоръ подается, ) особно же кровь
Христовѣ отъ потира. (Златоустъ же святый
уставилъ есть подаяти тѣло и кровь Христову
купно лжицею во уста , а не особно тѣло въ
руку . Зри о томъ Ноемвріа мѣсяца въ 9 день ,
но житіи преподобныя Ѳеоктисты Лезвіаныни),
а потомъ вся та, и иная многая на Соборахъ,
а наипаче на шестомъ вселенскомъ соборѣ
отставлено. Здѣ вопрошаю : егда оная древняя обыкно¬
венія святіи отцы отставили , премѣнили ли
старую православную вѣру ? Никакоже ; ино бо
суть обыкновенія исправляемая и премѣняемая,
а ино вѣра , непремѣнно въ церкви Христовой
пребывающая. ГЛАВА ХИ. А якоже древняя нѣкая овая исправишася,
овая же отставишася, сице другая новая въ
церковь внесошася: кая же та, слыши. Два
исторіографы Греческій , цареградцы , Георгій
Кедринъ и НикиФоръ Каллистовъ , кождо во
свое время пожившій , повѣствуютъ , яко въ
древнихъ церквахъ изначала не бѣ въ навечеріи
Богоявленія водъ освященія . Уставися же то
во дни Зинона царя греческаго во Антіохіи
первѣе , отъ неправославнаго патріарха Петра ,
иже прозывается КнаФей и Фулло , егоже
самого церковь яко неправовѣрна отверже ,