Розыск о раскольнической Брынской вере

Димитрий Ростовский. Розыск о раскольнической Брынской вере. Изд.5-е. -М.:Синодальная Типография, 1855

Содержание

ВВЕДЕНИЕ.

ЧАСТЬ I. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОЙ ВЕРЕ.

Оглавление первой части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА ПРАВАЯ ВЕРА?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА СТАРАЯ ВЕРА?

ЧАСТЬ II. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОМ УЧЕНИИ.

Оглавление второй части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕЛОЖНО?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕ ЕРЕТИЧЕСКО?

СТАТИЯ III. НЕСТЬ ЛИ ВО УЧЕНИИ ИХ ХУЛЫ НА СВЯТЫЯ ВЕЩИ.

ЧАСТЬ III. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКИХ ДЕЛАХ.

Оглавление третьей части.

1. О сугубстве раскольничееких дел.

СТАТИЯ I. О ДЕЛЕХ ДОБРЫХ.

СТАТИЯ II. О ДЕЛЕХ ЗЛЫХ.

OCR
281 пустынныя мольбы пріемлетъ ; лгутъ сказую-
щіи, яко не спасаетъ Богъ жительствующія
въ градѣхъ и селѣхъ, но токмо самыя спасаетъ
пустынножители. Мы же не емлемъ вѣры тѣмъ , иже време¬
немъ и мѣстомъ спасеніе человѣческое опредѣля¬
ютъ. Не емлемъ вѣры, иже своя токмо пустын¬
ныя молитвы Богомъ услышанныя быти тще¬
славно глаголютъ. Не емлемъ вѣры тѣмъ , иже
въ самыхъ токмо скитахъ пустынныхъ Бога
быти сказу ютъ; ибо и самъ Христосъ Богъ , не
яти тѣмъ вѣры , увѣщаваетъ ны, глаголя : аще
рекутъ вамъ, се въ пустыни есть (Христосъ),
не изыдите : се въ сокровищахъ , не имите вѣ
рьі ( а ). Святый же ѲеоФилактъ, Христова та
словеса изъясняя, глаголетъ: аще пріидутъ прель¬
стившійся и рекутъ , яко се пріиде Христосъ, и
въ пустыни крыется , или въ храминѣ нѣкоей ,
или въ клѣтехъ, иже суть внутреннѣйшая мѣста:
сія вся слышаще, да не прельститеея. ГЛАВА ХПІ. О вѣрѣ па земли. Еще лгутъ раскольщики, сказующе, аки-
бы сихъ послѣднихъ временъ нѣсть уже
вѣры на земли , акибы уже ногибе вѣра отъ
земли. Сему же своему лжесловесію мнятся (а) Матѳ. 24, ст. 26.