Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/82]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
~~ 78 -•
вольный б?съ, иже на всякъ беэтншшш видъ приводить.
Шянство есть злоб? мати, еупротивленіе доброд?телемъ, пи-
губа души, кр?пости и смыслу тля, житіго поруха, дверь
страст?мъ, оскв?рн?ніямъ вождь, море шшысломъ, полны
скверн?нію, глубина ночистотъ и в?чная смерть, іГпшетво '}
есть всенародная блудница, безетудія матерь, любоем?пшоо
неистовство, оскверняетъ умъ и душу, н т?ло, и поя «ионстшц
яко скверная мать скверн?йшую дщерь раждаетъ, тако огь
пріянства всяка нечистота и гр?хъ родится,
Златоуотъ 2). Что бо ніяшщы срами?йшіп посм?ятеленъ
есть слугами, посм?ятеленъ врагомъ, милоеердуемъ у дру-
говъ и тьмамъ осужден ія и ааур?ггія доолчшнъ. Нн?рь паче
есть, нежели челов?къ, еже бо многая еп?дати льну, рыею,
медв?дю, волку, коню и сшшіи достоііпо ость, ш» б о они
имутъ душю словесну и въ л?поту.
Златоустъ къ Титу ;і). Ничто-жо ино нечисто есть, равв?е
гр?хъ лихопм?ніе и прочее, варваринъ бо есть гр?хъ и душ»)
нев?дугцій лощад?ти, единою ші?неиу бывшу вч> пагубу но-
детъ4). Гр?хъ есть тьма, и глубока, тяжекъ »?ло, и олова
тяжчайшін есть. Нечисто есть гр?хъ, сего б?жпмъ, сего осв?-
няемся; аще приступишь кгь ному, рече, угрыниетъ тп г'ь
Блгчтоже лихоимства нечнет?йши явлено огь еамыхъ вощни
есть 6): оскверняешь руки, душу и т?ло, самыіі дош», м?ето,
ид?же соблюдаются похищаемая. И сего б?жішъ, сего uvwh*
няемся, яко стр?лы.
Больши сего о страст?хгь оихъ ни саги не дерпиу,
Молю же, вы, братія '), блюднтееь всякаго гр?зса, наенмъ
всякаго и сообщеиія въ яденіи и иитін съ еретик» и го
отступники несм?шовайтеся, да но сведен» будете ел» ними пъ
в?чныя муки, иже бо аще мнится другъ бытн шшъ, мрагь
Божій бываетъ.
Святаго Кирилла книга, листъ ВЗЗ g). Имя Вожіе памп
хулимо есть не точію ясидамъ, но и и?которммъ хриоті&ны
сообщающимся съ ними, таковіи купно еъ ними Сына Божш
разпинаютъ. Влгодитесь всякихъ пестроибраошахъ epeeei'U
б?жите, яко ав?рей ядоносныхъ да не умреши смертно.
Книга соборникъ, сир?чь Отоглавъ в). О яденіи и патін
со инов?рными и со еретики. Иже со Армениномъ кто ястъ
и иіетъ, или съ Павлешшомъ, или со инымъ такош.шъ ліо«
бо еретикомъ, аще и паче иматъ кто съ таконымъ любовь,
и сему да глаголетъ, да останется сего и да (л, 47)
приходить къ церкви чисть. И аще нев?деніемъ сіе еотворидъ
есть, да освятить его іерей молитвами. Аще ли п?дьш, услы»
шитъ наказаніе, паки да освятитъ его іерей, и даігь ему на»
г) Того-жъ снят. Ваемлія Велшсаго. а) Бее?д. на д'Ьян. нргшоуъ 27.
3) Нравоуч. 8, глава 2, листъ 2074. 4) Листъ 2020 нріщоуч. 5» *) (*и|>ах*ь 21.
*) 2674. 7) Маргарит!*. н) Зри листъ ЗН4. <*) Царя Иванна Василм>шгш,
глава 85.