Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/69]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 65 —
ложпть покусится, и благодать Его оставивши, словеса пре-
чистыхъ устъ Его: ядыіі Мою плоть (л- 40) и піяіі Мою
кровь пматъ животъ в?чный *), а чтетъ 2): и ты убо можоши
не точно по тайному причащенію ясти и нити плоть и кровь
Владычттю, но и по иному образу.
Зрите, какъ учитъ апостолъ: Сего Христа данъ есть иадъ
вся главу церкви, яже есть т?ло Его 3).
Б?с?ды Корине, нравоучение 24 4). Егоже ради есмы и
зкив?мъ, Егоже ради врата смерти сломлени быша, и небесніи
крузи отв?рзошася. Gie счэ толикото досадою ирпшемъ. Ни,
молю, не заколемъ сами себе безетуді?мъ и пев?ріемъ, но съ
тр?п?томъ и со всякою чистотою и в?рого къ нему да прп-
ступаемъ усердно; и ?гда увидиши то предлежащее, глаголи
въ себе: за сіе т?ло, не къ тому земля и пепелъ азъ есмь,
не къ тому пд?нникъ, но свободь. Сего ради небеса уповаю
и 'яжо на нихъ пріятъ благая безсмертную жизнь и аггельску
часть, еже со Христомъ пребываніе. Оіе т?ло пригвождаемое
уязвляемое но стери? смерть. Оіе т?ло и солнце, разспииаемо
видящц, луча отврати и номерче. Сего ради и зав?са
церковная раздрася, тогда, и каменіе распадахуся, и земля вся
тряеашеся. Сіе оное снятое т?ло есть уязвленное, окровавле-
ное, копі?мъ прободоиное и спасительный источники крове
и воды веолеин?й всей на очпщеніе источившее,
Благов?стннкъ г>). Тол. Иже бо благодать Святаго Духа
нричащонія ради божествонныхъ пречистыхъ таіінъ пріиметъ
ни алканіемъ алчотъ, ни жаждою жажд?тъ, якоже нев?рніи.
Катихиса Большаго °): Ване сія тайна псточиикъ есть
вс?хъ благъ духовныхъ, понеже истинно иматъ въ себ?
Господа нашего ісуса Христа, Иже есть источникъ вс?хъ да-
ровъ пебеоныхъ, тако в?руемъ, яко, достойн? пріемляй Его,
въ той Тайн? сей животъ и благодать и вся благая съ нимъ
купио пріемлетъ, и бываетъ удъ его живъ, и соединяется съ
нимъ, якоже самъ Христосъ послуихествуетъ, глаголя':
Ядый Мою плоть и піяй Мою кровь во Мн? пребываетъ:
и тоя-жъ главы: Азъ въ пемъ "')„ Яко сія тайна, достойн?
пріемаема, не точно отъ оудущихъ гр?ховъ и искушенш
діявольскихъ и мнрекпх'ь и плотекпхъ соблюдаетъ, но и
бывшая гр?хи очищаетъ; не точію отщевия, но и смертный,
о нихъже скорбимъ.
Сія же не причащающейся не причастии будемъ в?ч-
ваго животъ, яко не нріішще ісуса сущаго живота
истиннаго *).
(об.). На глаголющая, яко пречистое т?ло на год'ь
Катихиса Волыпаго глава 75 *). Сеже на глаголющая еретики,
яко внегда причащаемся, тогда есть т?ло и кровь Христова
*) Зач. 124. '''і Тол. ари. 3) Ифес. 219. *) Златоуетъ, яиотъ. *} loan, зач-
2Я« •) Глава 7Г>. "') Зри, внимай! й) Влагов?<*т. loan, заъ 23, листъ 104
*) О иричащеніи прочит ыхъ тайнъ.
В. Г. ДУУЖИНИШ».
ь