Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/64]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 60 —
а еретицы учатъ ложно, яко сама в?ра спасти можегь б08'ь
д?лъ добрыхъ. И сіи суть противятся Христу ттш'к и
учители ихъ не суть истшшіи, но ложніи, паче же татіе суть
разбойницы, не дверьми входятъ ко овцамъ по етеиеном'ь
священства, но яко тати и здод?евъ д?рою л?иутъ (об,) *).
Таковіп въ правду суть отъ Христа нароченп татіе и по-
хищницы, многихъ бо сиас?ніо украдше п погубишп >1)
4 стихъ. Всякъ в?реиъ святъ есть; шштъ есть, поелику
в?ренъ. Златоустъ. Бес?ды Апоетояьекія 3). Овить и в?ренъ
почто нарицается? Откуду, рече, свягь быдъ оси? і*цы ми,
откуду нарицаешися в?ронъ? Но яко ли емортію оевятилея оси
Христовою? Не яко ли во Христа ввруошп 4)? ВЬриіп, Сю не
заеже в?ровати нарицаемся токмо, по и ;$аеже ун?ронным'ь
бытті намъ отъ Бога, Снятымъ Таппамъ причастницы, их'ыко
ни аггели прежде насъ в-Ьдяху.
Овятый іоаннъ Богословъ. Зач. (>Н. ,Яко Вогъ еп?ть сеть и
тьмы въ немъ н?еть ни едішоя. Лще речешь? яко общепіе
имамы съ Нимъ и во тьм? ходимъ, джемъ и но творвмъ
истинны. Аще ли же во св?т? ходимъ, яко онъость во ов?т?,
общені? имамы другъ ко другу. И кровь іеуеа Христа очи*
щаетъ насъ отъ всякаго гр?ха5). Иже иабави насъ огь власти
темныя в) и престави во царство Сына любв,о еш»ея, \\ъ иомъ-
зке имамы ішбавденіе кровно Его и остаклоніо грішшъ; и
примири въ т?л? плоти Его страстно, смортію, кроетпмъ и
постави святый и непорочный, неповинный предъ собою,
5. Яко да прославится имя Господа вашего іеуеа Христа
въ васъ и вы въ немъ %
Апостодъ Римляномъ глава Г» речо ь): Опрандшшіееь у См
в?рою, миръ имамы къ Богу Господемъ нашпмъ іеуеомъ
Христомъ, Имъже и приведете обр?тохомъ в?рош во
благодать сію, въ неіше етоимъ, и хвалимся уш.шшіемъ шішш
Божія tt). Законъ Божія благодати благъ, правь» истинней?»
и н? имать конца, яко Моисеон'ь, Благодать Божія есть в?чііа
и кр?пка 10): ниже бо челов?къ, ниже время, ни обстоя»ш
нощей, ни самъ діяводъ, ни смерть нашодши иагнати нась оті*
оная возмогутъ.
Апостолъ Корине. 1 глава И п). Основания бо иваго ни
«тоже можетъ положить ігаче деж&щаго* иже ость іеуеъ Хр«*
стосъ.
Златоустъ, иравоучоиі? 8 диетъ п), .На еемъ убо шшидшшо
и яко основанія держимся, якоже в?твь лоаы, н шічтожо да
будетъ среднее насъ и Христа. Аще что будетъ сроднее,
абіе погибнемъ, ибо в?твь по обдержательиому привлачить
тукъ, сице и - адате по сл?иденію стоить к, яко аще рая-
х) Зри, *J) Ври евид?тельетво. *) іоаннъ, анч. Ш* *) Тип» украдет*,
убіетъ, погубить. 5) 2031. е) Ниже 2032, '') 1 шя\ глав» L й| кіинттъ Иа-
в?лъ Коласаомъ, зач. 250. а) Къ Солу в. 2 шк% .*ач. 214, ts) Щт, п) К*»
тихисъ Большой, глава 48. *•*) Ниже.