Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/54]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 50 --
нечестивый и неединосущна Отцу '), Еретицы Македоніхц
гуляше Святый Духъ, глагояаш? бо Того тварь быти, а но Бога
и не того-жъ существа, его-же Отецъ и Оынъ и чюжіх того
отъ Божества *). Подобно Арію хулягае еъ Павел іомъ и
Аяолинаріемъ; и сіи ересь прокленшс миромъ помавуютоя.
Ер?тицы Н?сторіи злочестивыи, ч?лов?ка проста в?рушща
Христа, а не Бога воплощыпагося, ни Богородицу, по Хри-
стородицу Пресвятую Д?ву Марію имоноваше а), Кретіщы
Діоскори и Евтихіп. Сіи вочелов?ченіс Христово отметамщо
до конца я привид?ніемъ гатоть понесгаа басноеловятъ и къ
Божеству страсть прилагаюсь 4). Правило95, Неоторіяне, Квти-
хіяне, Севиріяпе к подобныеимъ свою ер?еь и шила прокдмшш,
и т?мъ точію доволь на общеніе пріять г>). Кротицы Оригтгь,
Дигдимъ и прочіе и). Сеіі Орпг?пъ псперва до паденія своего
за 18 л?тъ книгъ 6000 написа 7). прннужъ ешітагоЛшфооія;
потомъ вверже себе въ пропасть погибели; ивв?ща глаголы
смертоносный сице роч?, яко едииочаднмй Оынъ Отца ви-
д?ти н? можетъ, ни Духъ Снятый Сына, ни аггел и Духа, ни
ч?лов?цы аггеловъ, п не отъ существа Отча Оын'ц но тварь,
и по благодати и Оынъ нарицаш?ся: и душамъ грішшымъно
л?техъ н?копхъ будетъ конецъ мукамъ; и б?совом'ь глагодашо
паки быть аггсломъ и хотятъ быть вкуігЬ и челов?цы на
мучитись. И яна многа хуленія ггзроче подобно Арію, Носгго-
рію и прочимъ. Отъ него же вину нріяша и ниш мно;ш сро~
тицы и отступницы.
Еретиковъ како пріішать s), обращающихся отъ <»рстикчж'Ц
натри чина: нъцыи крещаоми бынаютъ, дру:*іи снятым ь
миромъ помазу?мщ ппіихъ вся ороси и свою проклонш» на
общеніе пріять.
Тимооея пресвитера Н чина обр?таомъ; I) крсч.шгга»
2) святымъ миромъ номазуемъ, .'») оресь проклинать, на
общеніе пріять 0).
Еретицы 10) иконоборцы, иже составлены быша млочести-
кыя и богомервкіе догматы, 1) да иконы енятьш идолами otv
вс?хъ нарица?ми будутъ: 2) пет ноклоняющшен нкощщъ
анафема да будутъ; 3) да всякъ испов?дуоть, яко ш\ точію
святіи по смерти, но гіиже Мати Божія помощи намъ что
можетъ; 4) да никто-же дерзнетъ нарицатк святым» апостол оігь»
мучениковъ, святителей, испов?дшшовъ, и д?въ, и вс?гь уго-
дивнгахъ Богови. Да соборъ той будетъ къ первымъ 7
приду ченъ бысть ")
О о б р а щ е н і и и иокаяніш 11оел?ди~жъ на истин-
номъ 7 собор? и тіи обратишася оъ иокаяніемъ » ироклнша
" г) 2 Соб. *) 2 Сои. правило 7. :і) 3 сои. V 4 пді ¦'•> 'Ари 1> соЛ. й> 5 ср(к
') Хронографъ Глава 67. *} 6 ооб., правило 95. Тол. Jtj Глаиа 70, лит» Г»34.
)0) Ооб. Копроним. въ л?то по Рож. Христов* 754, отъ бытія «ірн M!*f>4,
¦чшекоповь ;Ш. u) На конецъ нодпилаша 7 нар«ч.