Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/53]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
i Q
т: и
еретнковъ и отстулниковъ. Таковіи убо не быша ниже въ
древнія роды, ниже въ ср?дпія и ниже въ последняя. Со убо
речено бысть, что суть ер?тиды ж что отступницы, и о древ-
нихъ убо еретиц?хъ и отступниц?хъ священная правила,
пикая божественная писапія по тоику еказуготъ: что еретики,
каковы ереси которогождо еретика, ж како ихъ пріиматн
кающихся ж плоды покаянія искушати.
(>. Засимъ он'ь, саночница неосвященный, Ыгнатій
рассуждать, и судить, и злор?чить, и укарять о нын?шнихъ святи-
т?ляхъ и попахъ сицо начатъ: яко вси н?достойни суть,
отступницы в?ры Христовы, духопродавцы, па ср?бр? по мяд?
доставлени суть, и недостойны паки службы ихъ; яко стя-
жаша им?нія и взимаютъ у хрястіяпъ прнношенія за жшшхъ
и мертвілхъ; и еретнковъ и отступниковъ во единъчинъ
рання етъ и паки ону р?чь, яко отступницы горшнг и зл?йнш
суть но точію еретнковъ, но и Еллинь и жидовъ, п иадобь
паки пхъ крестить л посвящать.
Отв?тъ нашъ. Смотрите и рассуждайте о рвященномъ
чии?, иоосвящешпи и самом пиши развратницы, како о еретп-
кохъ и о отступшікахъ на, три чины ранд?ляетъ. Аіцо во-
истштну убо правду глаголете, правая судите, еынове чело-
в?честін, судите п рассудите се праведно (л. г)2) 1), Діакона
Н епископа и свой ему 4-ш л такс истязуются вины ихъ и
судами бываготъ, зале оудъ Божш есть.
Иже въ Констянтпн? Град? собора правило 3 2): Ащо
который мирскій челов?къ епископа въ темницу вв?ржетъ или
біетъ безъ вины или сплететъ нань н-вкуго вину, да будетъ
проклятъ. Апостодчэ Тимо?. зачало 286 *). На пр?звитера
поймы не пріемли, разв?е при двою или тріехъ свид?тедехъ;
согр?шающихъ иредъ вс?мн обличай; да и прочін страх»ь
(4 соб. прав. 121) имутъ 4). Въ иомокаион? листь ?>Ь: Яко не
достоитъ просту челов?ку укорить священника, или
запрещать или ионошати, или клеветати, или облилатіь въ лице,
аще негд? истинна суть; ащ? ли цостигнетъ сіе сотворитъ
престол ходи нъ, сир?чь лростый челов?къ, да есть анафема и
да изгнанъ будетъ ивъ церкви. Отлуч?иъ бо ость отъ Овятыя
Троица и поеланъ будетъ во іуднно м?сто. Писано бо есть:
князю людей своих'ь, да не речелль зла, такоже и настоятеля
безчествуяй г>). Аще-ли укорить священника, да аапретптся
1 л?то, аща-ли заушитъ, да запретится три л?та.
Овятаго Василія Великаго правило 1 °). О еретиц?хъ. Что
ересь, что разколы, что лодцерковнпкъ? Еретикъ есть, иже
в?рою чгождь '7), иже в?ры Вожія отнюдь отчюждишася. Сіп
да крещаются 8). Еже отъ еретика крещеиіе иепріятно, отъ
разкольника, подцерковника—пріятно &). Еретицы Аріане, На-
ватіяне; Арій хуляше Сына Божія, тварь убо того глаголаше
1) Псалоы-ь 57. 3) Лнстъ 223. 3) Глава 5. 4) 'Лри. •**) Правило- 126 Нп-
мокан. *) Лисп, 224. 7) Тол. *) Зри. *) I Соб.
В. Г. ДРУЖИШШЪ. 4