Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/52]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 48 —
божеетвеняыхъ таіінъ онодобити; отступницы по ;»лт»ппш с\ и>
яе точііо еретиковъ. по п Еллинъ л жидовъ. Поп отступницы
пе равнп суть и не подобии себ? мудровапіомъ и илобою.
3. С? ж? убо суть отступницы, пже въ нравосланігіш ні.рі;
христіянскоп родпшась и л?та н?кая нробыша и паки ирель-
стишася, или во младеньетв? нов?донія ради, или нужда
ради, или В'ь пл?пеиіи отстуипша отъ правый п?ры; плес
точно въ себ? злон?ріе и ересь имуща, и никого лее отъ ира-
вославныхъ не прельстпша. 11 аще воехотятъ иокантион и
паки приступить къ православн?п христінпскоп ivbp'K; церкпп,
аще убо и страшно ость, но обачо милости сподоблятп пкъ
божественная правила святых'ь отецъ, тон» же ве?хъ жми-
кіы иепов?дншеъ Мефодій ыатріархъ Царя-Города.
4. С}тть же и пнін отступницы, ил?ііпш периыхъ, пже і;ь
православной в?р? родіішася и иоарастоша, ниже и<* мла-
деньств?, нпжо мукъ ради, ип въ пл?нопін, но самонольн?
отвергшеся Христа. О таковыхъ ішшетъ снятый Ваеилііі IV-
ликій, правило 7'Л. Отвергіііся Христа и проступшгь тайну
спасенія во вся л?та живота своего илакатися нодобаотъ и
испов?датись долженъ убо есть во время, иъ немъ же от.чо-
дитъ жптія сего, церковной святыни сподобится в?рую къ
челов?колюбцу Богу. И святым Григорій Нпскій шипеть о
таковыхъ же, правило 1. Аще кто Христовы в?ры отворгся
бысть іюдей, или идолослужптель, или Мапихей, или инь
н?кій таковый безбожія образъ возлюбивъ, и о томъ на:«р?і: i.
себе и иочна, аще обратится, время да имать па покоаию
вся л?та живота своего; да по молится еъ в?рными, ио «ччійь
да молится, да не причастится еиятыхъ даровъ, :шпі токмо
не въ бол?зни, смертнаго ради страха онаго от (об. \, чаннъ
же бысть. Ащели оживетъ, да иребудетъ паки ненрпчаггеиъ
до кончины '). Се убо глаголется <> еротиц?хъ, иже гноен»
волею кающейся преже обличенія.
5. Суть лее зл?пшн иервыхгь и нторыхъ, иже ныиЬ сум»
явивгаіися Новгородстіп, глаголю, отстушшцьі: ни яже ио
младенств?, низке пл?ноніи и нпжо нуледп ради, но и роди
шася и многая л?та пробыша въ православно» хриотіяпет?н
в?р? п самохоти? и самопроіывольп? отвергшеся снятый одн-
носущньтя Троицы п православный христіяпокін в?ры и миога
хуленія изрекоша на Святую Троицу и на Пречистую 1>ого
родицу и на.вся святыя и много окиернепіо еотиориша на
святую и божественную церковь и на святыя иконы, на
животворящи! Кресть Христовъ и на священный снятых и чюд<»-
творцевъ мощи, л мпогихъотъ правосланиыхъхриетіин и ир«»ль-
стиша и въ жпдовство отведоша и ооквернншн челон?ки вся
кими сквернами. Въ 2) л?то бо Ш7(,) отворгошаея Христа и
всего православнаго христіянства даже и донын? и ни один »»
же отъ нихъ обратной и покайся. Сіи убо суть ял?йшін ио?хь
) Зри. а) Зри.