Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/29]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
_ 25 —
можете нашу Господию нити и чашу б?совскую 1); не можете
трапез? Господн? причаститнся и трапез? б?совской.
Паки аиостолъ: не коснися, ниже вкуси, ниже осяжи, язке
суть вся во истл?иіе, употр?бленіемъ по запов?демъ чело-
в'вчеекимъ. Горняя мудрствуйте, а не земная 2).
Святый аностолъ Гіавелъ II пос. солун. '*): Да никто же
иасъ прельститъ ни по единому образу, яко атце но пріидетъ
отступление прежде, и откры?тоя чолов?къ гр?ха, сынъ
погибели, противникъ и превозноеяйея паче всякаго глаголе-
маго Бога или чтилища, яко свети ому въ церкви Божіп,
аки Богу, показующу себе, яко Богъ есть.
Святым Златоуотъ г): велія тайны открывастъ. Что есть
отступление? Того самого антихриста нарицаотъ отступленіе,
яко многихъ имуща погубите и отставити, тако, яко, рече,
еоблазянгти, аще мощно есть и избраиныя. С? бо святый апо-
етолъ Павелъ и снятый Златоустъ воспоминаетъ г>), дабы лож-
наго ради умышленія ко иной ложной гдав?, кроміі Христа,
по приставали.
Г л а в а 11 > С вид *Ь т о л ь с т в о о т ъ с в я т нхъ п и о а н і и
о о т с т v и л е н і и, и о л ж е а и о с т о л е х ъ, и о л ж е у ч и-
теяохъ и и р е л е стннкахъ. Бол?знуя Спаситель иантъ
Господь іоуоъ Христосъ о создаиіи свосмъ, рече: Горе
миру от'ь соблазнъ <5). И нужда имъ бідти по словеси
Христову, да Познани будутъ благочестпвіи вси и кече-
стивіи 7). Кое злато, сребро и камоніо драгое и дрова.
II по апостолу: вси же, хотящін благочестно жити о Христ?
ісус?, гоними будутъ, лукавіи же челов-вды и чарод?и
преуспіштъ, на горшее прельщающе ж прельщаеміи н). Молю
же вы, братія, азъ, гозяикъ о Господ?, бодрствуйте, стойте
в'і> ві>рт>, мужайтеся, утворжайтеся ") и въ премудрости
ходите по вп?шнимъ, время искупующе, яко дніе лукавя
суть ,0), и нопоступіш бывайте во святыхъ оточескихъ ире-
даиіихъ, да съ ними насл?днте в?чноо царство небесное
въ горн?мъ прекрасномъ іеруеалим?. И отъ словесъ
святого апостола Павла иозкаемъ: да о иемъ же хвалятся,
обрящутся и), яко же и мы, таковіи бо лжоапостоли д?ла-
т?ли льстивіи, преобразующо во апостолы Христовы, и но
дивно: самъ бо сатана преобразуется во аггела св?та, не веліе
убо, аще и служители его преобразуются, яко служители
правды, ихъ же кончина будетъ по д?ломъ ихъ Vl). Святіи
аиостоли с?яху бдагочестіе по земли, а лживіи апостоли
діявола (об.) злочестш свое и прелесть гл), яко же быша при
') г,у«угн<> Гю кадило и м«р;ш> ирнношеніе. ~) Колосаямъ 256.
"» Глава 2, ;шч. 275. lj Тол. лисгь 2!Ш. -') Зрн и внимай разумно.
15) Матн. 18. Марк. 9. т) Влагов?ет. тол. •) 2 Тйшж. Глав, 2.
и) Коршш. и». м\ 1 Сол ас. 4. Кфо«. 5. ") 2 Коринн.. «ач. 192.
12) 'Гол. свят. Златоуст».
11 j Ппнсікі ліаініл'ь т>и ш'тиинЬ лжу еоставляетъ, 1>*'<*?д. 2640.