Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/194]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 190 —
умре, весь сухъ бысть, яко трава; прежде возторжспія наше*
огню в?чному.
5. Не *) упося?дивъ т?мъ скоро и глави?ншій пролагатай*
п прим?нитель, п нарушитель в?ры Христовы и святой
церкви грабитель, ж святыхъ отецъ уставами н чина и дог-
матъ прем?нитель. злыіі вождь, волкъ еый в'ь кожи овчій
Никонъ патріархъ, уб?гаяіі къ свобод? при воирижян жо
онъ (?), но отъ Вышняго В?ликаго Пастыря клятвы и мукъ
не уб?жа, еще же и отъ дворскіа немощи не избшгь а): жшп>
еый, ходилъ, аки мертвъ, унылъ отчаянъ и смерть отчая-
тельну горьку, гласъ испуская, подъя въ пути свосмъ.
Сія же вся внимать и разсуждатп яравові>рш>шъ подо-
баетъ, яко Господь Богъ дивенъ и страпгенъ въ д?лох'ь
Своихъ и воздаетъ комуждо но д?ломъ его. Смерть гр'Ьш-
никомъ люта, смотри надъ умершими нута. Ащо Арій и въ
проход? издохъ, а аріане о томъ не брегутъ. И что творить
подобніи надъ протчими гонители и отступники и прем?ннтели
в?ры, каковыи казни и смерти наводитъ? А оставшіи прель-
щенніи, помрачпвшіися прелестпо, и въ таковомъ
ожесточении отступленія благочестія казни Божія не брогутъ, и клятвы
святыхъ от?цъ не страшятъ, и самовольно погибаютъ. Сего
ради, да блюдется убо кождо правов?рныі отъ шюв?рія
многокозн?ннаго и пестрообрааныя ?р?си.
Святый иророкъ Михей с?туа гдаголетъ *): „Увы мн?, яко
погибе благогов?нный отъ земля, а исправляющаго въ чело-
в?ц?хъ н?сть". Слышите святаго апостола Павла *): „Ащі4
мы или аггелъ съ иебесп благов?ститъ вамъ, наче еже пріаете»
анаоема да будете".
Благочестія отступить Б), Бога ость отступит**; якожо
бо въ дарьскихъ цатахъ, иже мало отъ образа просгЬче, вело
цату ненотребну сод?ла; сицо иже здравыя в?ры и мал?й-
шую часть превративъ, все погубляотъ, на горшая происходя
отъ начала" (J). „Церковь есть домъ отчій, едино т?яо к
единъ духъ"; якоже бо и т?ло и глава единъ есть чело-
в?къ, тако церковь и Христа едино быти глаголетъ.
Церковь есть м?сто аггельское 7), м?сто архаггелъекое, царство
Божіе, само то небо (об. ) понеже бо въ ней аггел и и че-
дов?ки купно Бага елавятъ". Бес?да на д?яп. н) я Церковь
есть сокровище таинъ". Разум?сто ли коликій кра<;оты
церковь святую дреукрашенну, раю иодобну, свят, ташгь
благодати преисполиенну. „Есть и) бо сія святыхь церковь, въ пей-
же едина во Христа Бога в?ра и едино крещепіе, едино
чинное изрядство святыхъ тайнъ, красн?йши солнца и яеи?Йгаій
паче вс?хъ зв?здъ. Сихъ убо воспріемлетъ нощь, церкви
же не удол?етъ злоба ішкогдаже. Коликой тщеты, помысли,
отпадающихъ святыя церкви и правыя святыя в?ры *). II
1) Благочестія нарушитель. а) и святыхъ отецъ догмата. 3) Глшіа 7.
А) Галат. глава 1. 5) іідатоустъ Н73. в) зри, внимай, Златоуст ъ \т:>.
7) Листъ 1007. ») Листъ 709. !1) Цв?етикъ духовный.