Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/18]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
знаменіе благодати, едино стадо бысть, едпнъ пастырь.
Слово Божіе — Богъ, новому зав?ту и ветхому *)• Едпнъ
Господь, и едина в?ра, п едино крещеніе. Еда убо овъ но-
лія Богъ имать, овъ же мала, еда убо овъ в?рою оиравдася,
овъ же д?лы, еда убо овъ кр?щені?мъ свободней, а соіі ішУ
Единъ Богъ п Отецъ вс?хъ, едпнъ Господь іоуоъ Х.р
иже сподобп насъ едино стадо бытп, и пасомо тішъ еам'Ьмъ,
истішнымъ Богомъ и Опасомъ нашимъ, иже есть глава ве?мъ,
іі дверь, и пастырь, Владыка п Господь 2). Той есть глава,
мы же т?ло; тоіі основание, мы же зданіе; той лоза, мы же
розги; той женихъ, мы же нев?стаі той пастырь, мы
же овца; той экпвотъ, мы жпвущіи *); тоіі стгвтъ п воокро-
сеніе, мы же просв?гдаеміи л востающііг. Той насъ ради
поплотнел и пострада, крестъ іг смерть иріятъ. воскреее, да
съ собою родъ челов?чоскій, въ толикой алоб'Ь и ночоетіи
об?тшавшій, воздвигнете, и даде ааконъ п заион?ди пастыря
и учителя, крещеніе, священство, пречистые Тайны, иокая-
ніе4). На семъ убо назидаемъ себе и яко основания держимся,
и яко же в?твь лозы; я ничто же да будетъ среднее нас*ь и
Христа; ащ? бо будетъ что среднее, то абіе иогпбпетъ, ибо
в?твь, аще раздвоится, погибаетъ, не имущи, гд? утвердить
себе,
(л. 68). Глава 4 Б). Послушайте сладкаго гласа едино-
роднаго СынаБожія, что глагол?тъ во святомъ Евапголіи: Аще
кто не родится водою и духомъ, не можетъ шгитн въ царство
небесное ,J). Азъ семь св?тъ миру "'): ходяй по Mirh, пе имать
ходитп во тьм?, но пмідаг дмать сігЬтъ лшвотнніі н). Ллъ
еемь пастырь добрый и ,'шаго Мои, и .'шаютъ Мя і\1<>н. Лии»
кто Мн? слушггъ, Мн? да посл?дЗ'ОТ'ь !>). Цд? же <ч?мь Л:і*ц
тамоп слуга мой будетч>10)ДЗсякъ в?руяй въ онь пе попібнот'ь,
но имать ягавотъ в?чный и). В?руяй въ онь не будетъ оеуждеігц
• а иев?руяй уже осужденч> есть, яко но в?рова во имя Едино-
роднаго Сына Бажія. Азъесмь хл?бъ леи потный, грядый ко Ми?
не имать взалкатись, ив?руй (такъ) въ Мя но имать ижадатиеь
никогда же 12). Ядый Мою плоть и шяй Мою кровь во Мн?
• пребываетъ, и Азъ въ иемъ иі). Аминь, аминь глаголю ппмъ,
аще кто слово Мое соблгодотъ, смерти не имать шід?ти но
в?ки14). Б?руяй въ Мя, ащо и умротъ, оживетъ, и вея in* жи-
вяіі и в?руяй въ Мя но умретъ во в?ки 15)* Аиъ оемь лоза
*¦) Основапія бо инаго пикто же можетъ положить пал*' лежащнго
еже есть ісусъ Христосъ.
'-) Вес?д. Златоуста, листъ 608. ,3) Да держимся и ири.і?шшея Кму.
4) Корило. I. Златоуста, листъ ООН. ь) О основаніи, wo mm»,
°) іоан. 3. 7) іоан. 29,
8) Тако просв?тится св?тъ вагаъ яредъ чеишвіиш, яка да ішдшъ
ваша добрая д?ла и прославятъ Отца вашего» иже м»ть на ш>Гин"Мъ,
°) іоан. зач. 36. 10) Зач, 42. 1і) Зач. К). »'-) Зач, til,
1:і) Зач. 2а. и) Зач. S3. lR) Зач. 39.