Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/178]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
_ 174 —
разт?рзаіощіп и паче, нежели, вошш копіомъ и гвовдъми
прободоша? *) Которіи паче разтерзаютъ, іудеи ли, пли
римляне, или гоиитът, шш отступники, или еретпцы, или
тайные тати и волки?
(л. 91. $• Глава 31. 2) Яко же соли до ни иебееп ев?гъ
есть миру, просв?щаетъ всю поднебесную и еогр'Ьваетъ, н ни
едино же" м?ото укрыется теплоты его, тако есть и слово,
Божіе: й) св?тъ есть, и огнь, и мечьоетръ, н брашно души ',).
¦Живо слово Божіе и жпветъ и не погасло. Тако же ев?гь
есть божественный запов?дп, о иемл>же пророкъ роче: Ов?тъ
повел?нія Твоя на земли г>), и паки: закоігь Твои ев?тъ сто-
зямъ моимъ. Тако и умъ нашъ ев?тъ ость и око души, и
?гда сей затмится гр?холіобными помыслы: и «трао/гьма,тогда
душа н т?яо темно будетъ ,и лишено славы Божіи, .чаксшъ и
заиов?ди Божія преступаот'ь '*}.
Якоже во рай другііі, есть мпогоцв?тенъ и благоухаяенъ
бож?ств?нныхъ еловесъ прочиташе; отъ еего убо душам-ь
спас?ніе пріобр?тае.мъ, доброд?тель благоухаиія шиітіраомъ
и мысленный цв?тьт отъемліоще духовнаго и шишитольнаго
меда душамъ нашимъ составляема». Рай яко волраетаотъ '*)
цв?тъ нетл?нія и древо животное честный и животноряіцііі
кр?стъ Христовъ, ішъ негоже белсмертію причащаемся и
живы будемъ.
Являетъ Благов?стникъ н), яко церковь Христина н родъ
христіанекііі до скончанін втжа ішать бытп; родъ, реле, ие тогда
сущііі, но родъ весь хриетіапекін н?рішй. "*) .Явдяегь же лд?,
яко церковь чеспгБЙшу нмать па,че вс?хъ тварей, ибо, ащо
и тварь измішится, в?рныхъ же церковь, и словеса <мі, и
евангеліе никогда же; пребудетъ же и родъ в?риыхъ, ни едп-
нымъ отъ пред ре ч е и и ы хъ прес?цасмъ.
Въ ув?реиіе снятый Андрей аиокалитчігі; толковомъ
свидетельствуетъ 10): д?йетвуяй по, р«>че, во антихрист?',
діаволъ на церковь Христову браиію впсинмчптоя, и ж<чт,
си есть церковь, поб?жо въ пустыню, и тнмо борющих ь
б?совъ и лукавых'Ъ чолов?къ прплогонъ ві.рующіи хрп~
стіяне изб?гиутъ. Зри п) отъ еого церкоинаго учителя
святаго Андрея еказаиіе изв'Иетиое,, яко святая церковь
Христова имать бытп и при аптпхрнегЬ, и тайны церковный
въ ней пребывали имутъ и елшщгиотво, п пикакп же
истребятся; и врата адова, но Христову елове«лз, т» могутъ одо-
л?ть ей. vl) И якоже самъ Хрпетосл> никогда п<і умираетъ,
такс іерейство Его по чину Мельхиердскоиу не ирргтаегк
престало тогда архіерейство Аароноио. яко ' времешпм», т»-
стало же Христово в?чное. Сипу мы пъру^мъ и непов?дуомъ
1) 1692, й) Евангеліе иоуч. шзд?ля 3. :!) Зал, 300, <) 2827. ">) Пттшъ
Ш. <5) Евангеліе тол. нед-ьля 21» листъ :Л(5. ') Ц^ішш, «ть, Тріодь
постна. 8) Лук. зал, 107. Тол. »; Аминь, глаголю шімъ, н<> щм*пд«гь родъ
сей. 10) Слово П. 1J) Внимай и разум?й! п) Книга Кирнл. листъ 76.