Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/177]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 173 —
креститись, но ни родитись ниже умрети л?по есть. г) Иже
аще кто убо удаляется священныхь и не начинаетъ боже-
ственныхъ, сей есть безбож?нъ. И аще который мнятся
благодарны, благодати Боясія и даръ Святаго Духа—креще-
ніе, мироломазаніе, прпчащеніе и священство и сыновство
Боясіо ни за что полагаготъ, в?ру святую нравую и законъ
Божій престуиаютъ и благодати и живота в?чнаго ли-
шаютъ. й) Коимъ подобны суть, небяагодариымъ ли іудеомъ
или еретикомъ, или отступиикомъ, или прояимъ разврат-
никомъ.
О. Глава 30. а) О божествониаго, о любезнаго, о елад-
каго ти гласа, съ нами бо неложно об?щался еси быти до
скоияанія в?ка, Христе, Егоже в?рніи державу и надежду
имуще радуемся. 4) Егда Господь нашъ ісусъ Христосъ,
воскресши и;$ъ лшртвыхъ, явися перв?о прелист?й Матери Своей,
рокъ: Радуйся, радованіемъ в?чнымъ! И прочимъ женамъ, по-
томъ явися ученикомъ ватворошшмъ дверемъ, реле: Миръ
вамъ! и паки: 5) Со Азъ съ вами есмь во вся дни до окон-
яаігія ігЬка. Атмииь. И но т?мъ единомъ, но и вс?мъ в?р-
иыыъ. По іістишгЬ убо достоіііпл есмы радоватись. такову
имуще надежду, яко и но общемъ вс?хъ воскрес?ніи пребы-
вати съ Нимъ до скончанін в?ка и въ царствіи своемъ со
веЛши святыми во в?ки в?ком'ь. п) О, Пасха велика,
освященная Христе! О, мудрость, слово Божіе и сило, подавай
памъ пегое тобе иричащатиеь въ новеяерыемъ дни царствія
Твоего. 7) Скоияа зд? тайну списатедь реч? и дивится, вель-
ми бо, реяе, свята и честна и непорочна сила и мудрость
Божія пречиетыхъ таіін'ь т'Ьлу и крови Христовы ведитъ
ирняащатнец и паки: подавай намъ ист?о тебе, иричащатиеь
в'ь иевечерпомъ дни царствія Твоего! к)9 Сія кровь сод?яо-
влетъ, яко образъ въ насъ церквіи цв?тотъ, сія красоту и
св'Ьтдооть души укр?пдяотъ, сія б'Ьсовъ отгоиитъ, сія весь
міръ очистила есть, іУ) сія душь нашихъ пзбавденіе, того
омывается душа, тою украшается, тою разваляется, тая мысль
огня ясн?йиш и влата св?тл?йшн сотворяотъ, сія почесть
всея всолешшя. 10) Сія есть кровь, еюже Христосъ насъ
искупи и оюжо міргь освяти и всю церковь Свою украси
О схиаматиц?хъ 1!), отдирающихъ себе отъ церкви въ той
же в?р?, ва ?жо противная л церкви и закону и правиломъ
творити. 0 еихъ раасмотрить и рассудить модіо. Кто суть
ехтшматики, раздираюіціи еоединеиье церковное въ той же
згЬр?, и кто суть отд?ляюіцеи едішоети в?рм, и кто ос?-
щающіи исполнение церковное? ,2) Кто суть т?ло Христово
1) Плягоігпст. Луки, лисп. 21. а) Явите намъ ясн1*#ше. у) Канопъ
Пасхпльи. П?онь й етихъ. 4) Тол, Свят- іоанна Дамас ->) Мат?. 28 тол,
ft) Стихъ 2. 7^ 'Гол. sj Бес?дъ евангельский» Тоанна щ>*июуч. 4(і. іУ) Бе-
с?дъ апостоль. 1002. иі) Благон?ст. іоанна. Зап. 23. *') Златоустъ. Бе-
с?дъ. 1(592. и) Явите намъ яси?йше.