Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/173]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
— 169 —
че: 1) сія бо в?сть едина пребывать выну и хощетъ, да той
прославляется отъ насъ до скончанія во вся роды в?ка в?-
комъ. Аминь. 2) Ц?ркв? не сн?дати не раздирати, даже до-
кол? сн?даешь перкве корень, докол? якож? червіе точите
и грызете, ибо я коже т?ло мертвое церковное вижду
множество повреждено нын?; л якож? въ т?деси новоум?рщвен-
номъ л?ть убо впд?ти руц?, ноз? и главу, но ни едпнаго
убо, яже своя творяща (л. 89), тако убо й зд? вси суть в?р-
ніи, но н?еть в?ра д?йстенна, теплоту бо погасихомъ и
Христово т?ло мертво сод?лохомъ. Имена братій, а вещи супо-
етатовъ. Уди нарпцатощеся вси, и, яко зв?ри, раздучихомся.
И о сем'ь рассмотрите, о боголюбпвіи, таможъ и вы, разко-
лолюбніи раздпрателп. Почто цяркви Христовы ратуете и
ра;шучаетеся? Почто главы не им?ете? Почто мертвы сотво-
рпотеея и, яко же черви, угрыаа?те и сн?да?те л сами
умираете бозв'Ьріемъ, в?чиою смертііо? Церкви Христовы, и лри-
чпстых'ь тайнъ, и священства и прочихъ церковныхъ святынь
лишаетесь? «Нвпте намъ.
Ч. Глава 27, Честн?йшій небосъ что есть?3) Человтзкъ
паче впдимыхі> есть честігвіішій, надъ человека бо ничтоже
отъ видимы равно есть у Бога, ибо небо, и землю, и море
оного ради сотнорилъ есть и въ немъ пребывай паче
веселится, нежели на иебееп *). Человтлсь паче аггелъ предпо-
чтеиъ, и человека па великую высоту позведе, посади бо
его, роче, одесную его; помышляй простолъ дарскій,
номы тляй чести превелнчество, устрашись, да не отпадеши
главы- Христа, да не лпшипшся в?нца г>). Ч?лов?къ без-
смортно животно и яко горгЬ сущимъ срод?иъ. Земля чеяо-
ігЬкъ, пепелъ челов?къ, трава, цв?тъ оелышіі (5), Челов?къ
есть вторыіі міръ малый: есть небомъ, и землею, и, яже
суть на небес и и на земли, видимая и невидимая, имать
человіпсь въ ееб? зерцало ч). Чолов?къ церковь духовная
есть, ибо челов?къ отъ церкви есть честп?іптй н). Ащ? бо
церковь разскопати люто ость и неподобно, кольмк паче
«же храм'ь духовный? Аіце кто храмъ Вожій тлитъ, разтлитъ
ебго Вогъ у). Чолов?комъ кто хоіщусъ угождати, Христу
рабъ бмти но можетъ. Честность ваша, ч?лов?цы нарицае-
теся, честн?йшш, в?рвіи, предпочтенный, и мира мнитесь
отлученный суотиыхъ. Чинъ вашея святыни каковъ им?ется
во свяіценномъ церковномъ иричт?? Влагочестіе, в?ру, кре-
шшіе, святое миро, ирочистыя Христовы тайны, священство—
есть-лп истинное въ иасъ? й но чему познать васъ в?р-
ныхъ !0)? Что ость челов?къ, предпочтенный паче агг?лъ?
ЕСако и почто діадимою почтоиъ? По чемъ беземертно ж
•кивотно? Како Христа главы сопріобгценъ есть? Что есть
х) 1639, '-) 1425. :!) Листа 263, 4) 159В- Зач. 210. *) Діадимы. 2084,
} Богослов., глава 12. 7) Якатоустъ 437. 8) Рим. зач. 182. «») Галат. 1. 199.
*) Явите намъ но ув?реніе.
В. Г. ДРУЖИНИН!-. 12