Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/147]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
Христіашінъ сын ругался Христу отъ нареч?нія пользы не
нріемлетъ: в?ра безъ д?лъ мертва есть, еже нарицатпся
хриетіяшшу и Христовы запов?ди отм?тати и Д?лы злыми
тому ругатиея. Аще ecu в?ренъ, нарицаешися христіянинъ *),
церковный догматы употреблявши ли и запов?ди которыя
церковный хранипш? II отца духовнаго іереа им?еши ли?
Чпм'ь оевящаешися? Испов?дуеши ли пречистыя Христовы
таішы и не раздираеши ли Христову ризу вторьтмъ пре-
крещаваніемъ ")? И ие ругавши» ли Христу самочинными
д?лы и падашіая (такъ) твориши?
Г л а и а 78, Вес?да на д?янія апоетольскія, листъ 403.
ХрпетЬшс по чему познаваоми суть? Кое знаменье имутъ 3)?
Печать да пршмемъ съ небееъ, да яко же стадо царское
везд? являющеея будемъ отъ устъ, отъ языка, отъ еже гла-'
голатп, яко же аиостоли 4), и везд? сіяти отъ д?лъ, яко
ев?тилу миру* Паки отъ устъ и языка познаваеми, яко же
варвары, о л лшш и ирочіи еретжцы и отступницы. Папуги гла-
големіи г*), откуду суть знаеми? Отъ еже глаголати имъ,
яко 'чікіои?ку; снце ц мы аіце убо воскресеніе глаголемъ
ость и в?чная благая, тая же дреиебрегаемъ, и яж? зд?
предпочитает,, кто намъ в?ру имать. Иже убо в?ру праву
іш?я, гр?хи >Kt* творя, лодобенъ есть лицу очію неимущему-.
Глава 74. "). Что есть истинный православный хри-
етіяншп ? Отз?тъ, Христіянинъ есть, иже отъ Бога Святымъ
крещеиіемъ порожденный, и но благодати Его банею паки
бытія еьшъ Вожій нарицается и благочестиво и боголюб?вно
нребываяй, и право въ иравосдавіи в?руя ч), и твердо въ
закон? етояй, не ища себ? инаго закона и превратиаго со*
мн?нія, храня себе непоколебимо въ христіянскомъ закон?
и своими благими д?лы показуя свое благов?ріе. Хотящіи
бо, рочо % благочестие? жить, гоними будутъ. Благочестно
жннущіи о Хриот? ісус? ириенр гоними суть, аще и не отъ
¦челов?къ, но отъ б?совъ, еже убо я лют?йше? есть гоненіе,
и прежъ от'ь самаго наипаче розваленія и пищи и питія сіе
нретерп?ваютъ нотрезвяіцшея.
Г л а в а 75* Бес?да на д?яніе апоетольскія. Христіянина
ничто же вредить у). Ое заевид?тельетвую и веліимъ гласомъ
глаголю, и трубы яеи?йши; и аще возможно было бы, на
высокое м?сто возшедщу возопить; не отрвклибымъ ся, яко
христіянина никто же отъ челов?къ, живущихъ на земли,
вр?дити вовмож?тъ. И что глаголю — отъ челов?къ? Ниже
самый той б?еъ, мучитель діяволъ, аще не самъ себе оби-
д?ти будет'ь. Челов?къ благъ бо есть произволеніемъ,
что убо сему будетъ равно? Бгда ниже вредитись возможетъ,
і) Яви намъ, что есть христіанство. ,J) И о семь покажи отъ святыхъ
пясапіа ¦') Отв?тъ. 4) Василій Ведший, Златоустъ, МаксимъИсиов?дникъ.
ъ) Зри. в) Катихизъ Большой. Гл. 1. Воиросъ. 7) Челов?къ церковь
духовная есть. *) 2 Тим. 3 Зач. 295, Тол. 4)) Нравоуч. 3. 51. 461.