Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/105]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
.101
летъ*),яко въ посл?дняя времена отступать н?цыи отъ в?ры,
внемляюще духовомъ дестивымъ и ученіемъ б?совскимъ въ
дицем?ріи лжеоловниковъ, сожжевныхъ своею сов?стію, воз-
• браняющихъ женитися, удалятяся отъ брашенъ, яж? Богъ
сотвори въ сн?деніе со благодар?ніемъ в?рнымъ и познавшимъ
метинну: зане всяко созданіе Божіе добро и ннчтоже от-
метио, съ благодареніемъ пріемлемо, освящаетъ бо ся сло-
вомъ Божіимъ и молитвою. Яко ж? д?ржащійся в?ры на
тверд?й котв? утверждаются 2), сиц? иже отпадшей нигд?ж?
стать могутъ, по многими гор? и дол?, прельстившеся л?-
щ?ній, конечное въ самую погибели иизносятся глубокую
пропасть 3), и сі? убо уже яви рекъ, яко уже отпадоша
н?цыи отъ в?ры; 4), и нын? жо рече. Духъ-же явственн? глаго-
л'?тъ, яко въ посл?дняя времена отстуиятъ н?цыи отъ в?ры,
¦ внемлюще духовомъ лестчимъ.
О Манихеяхъ, и Егкратистахъ, и Маріонистахъ 5) и
всякомъ ихъ д?лателищи сицовая глагол?тъ, яко въ по-
сл?дпяя времена отстуиятъ н?цыи отъ в?ры. Зридги
• ли, яко вс?мъ виновно по сихъ зяымъ, еже отъ в?ры
отступить? Чтоже есть? Явственн? рече. Явленн?, ясн?
испов?дуемъ (і), (л. 58) яко ея^е не сомн?тися. Не чюдися,
рече, ащо нын? отъ в?ры н?цыи отступающее, еще и юдей-
ствуютъ 1). Будетъ время, егда сами тіп, иже в?р?
причастницы бывше, горше то сод?лаютъ не даже до брашенъ, но
• ж даже до жеиитвы и до вс?хъ еидевыхъ пагубное сов?ща-
ніе вводящей. Не о іуде?хъ сія глаголетъ; како бо еже въ
иосл?дняя времена отстуиятъ отъ в?ры. Имать м?ст,о, еже о
Манихеяхъ и о печальниц?хъ ихъ и учениц?хъ ихъ посл?дую-
пгимъ, духи же лести нареч? я въ л?поту 8); он?ми бо д?йству-
еміи в?щающе сія. "Что есть въ лицем?ріи лжесловникъ? Тая,
яже лгутъ не по нев?деніи, ниже нев?дущіи, но лиц?м?рящеся
лгутъ, в?душе убо истинну, но сов?стію сожженіи суще,
сійр?чь злаго сущей житія. Потгоже сам?хъ т?хъ еретики
глагол?тъ? Предречо Христосъ °): нужда есть пріити соб-
лазномъ. Ты же ми ночюдись Павлову пророчеству. Преж?
бо л?тъ, въ няже та хотяху быть, назнаменова, и самое яко
въ посл?днее время не чюдись, убо аще нын?, егда начала
имутъ, яже в?ры сія, начияаютъ приводити пагубиыя дог-
маты 1(>): восбраияющимъ, рече женитись, удалятись отъ бра-
ліенъ. Почто и ииыхъ ересей не рече, Назнаменова и тыя,
рекъ, духомъ лестчимъ и ученьямъ б?совскимъ.
1) Зач. 235. 3) Златоустъ. В«с?д. листъ 2459. а) Листъ 2460. 4) 1 тит. L
д] Зри в?ры отступление вс?мъ ішымъвиновііо. г) 1063. Златоустъ Вес?д.
Корине, листъ 1. Душа крещенаго самыхъ солнечныхъ лучъ св?тл?й-
игій есть. 7) Ляш есть иная глаголати иная творити. Листъ 2961. н) Раз-
тд?ваемыхъ ааущатъ, о хотящихъ иогибнути промышляй. Листъ 1074.
vj Мате 18. w) Содомско разтлішіе, мужей и жеп'і. посл?дшш погибель.
Листъ 49.