Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним

Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908

: [url=http://txt.drevle.com/text/druzhinin-svyaschennoierei_matfei_andreev-1908/102]Дружинин В.Г. Священноиерей Матфей Андреев, его беседы с безпоповцами и послания к ним. -С.Петебург, 1908[/url]
 

OCR
98
стужаетъ нын?. да помышляетъ, яко изначала сицевая быгаа,
присно діяволъ при иетинн? лжу составлягощу. Об?ща Богъ
изначала благая; пріиде и діаволъ об?щая: насади рая, а онъ
нопра, рече: Будете яко же бози 1)1 понеже д?лы ничто
же показоваше, слов?сы большая об?щаваотъ, Сицевш бо
суть дестьцы 2). По сихъ бяше Каинъ и Авель, таже сыново
Сифовы и дщери челов?ческія, таж?Хамъ и Афетъ, Авраамъ
и Фараонъ, и Яковъ, и Исавъ; дане и до конца тако ость:
Моисей и воясви, иророцы святіи и лэк?иророцы ложнін, апостол и
и лжеаиостоли, Христосъ и аитихристъ, святіи учители и
святители и лжеучители еретиды п). И* прежде убо и тогда
таяжъ бяху. Тогда ??вда и Симонъ, егда аиостолп, и сіи
при Ермоген? и Фплипп?, и н?сть убо егда не составили»
есть при истинн? лжу. Нестужаемо прочее евышше сія ре»
чена быша. Сего ради глагол аше: В?ждь, ико въ
последняя дни настану тт.-» времена лютая; будутъ чолов?цы само-
любц?, сребролюбии, величави, горди, хулышцы, родителем!»
ігротивящеея, п?благодарнп, пепроподобни, нелюботш *).
Убо неблагодарный непреподобонъ есть въ л?иоту, иже бо
есть ко благодателю ноблагодаренъ, кій бы былъ когда ко
инымъ? Неблаго дар шли есть неиримирителеиъ,
неблагодарный есть нелюбовенъ 8), неблагодаряи Бога хулышкъ есть
и противникъ Богу, неблагодаряи Бога гордой есть пси.
Будутъ бо, рече, челов?ца самолюбцы 6).Оамолюбецъ сей есть,
иже наипаче себе не дюбяй. Отъ сехч) сребролюбие: любовь бо
широкую, сущую и везд'Ь ра*.шіянпую сирятуотъ и въ
краткую собира?тъ самолгобія, пагубу, и скупость и яомштеер-
д'іе. Сребролюбцы, роче 7), отъ "сого величапіе раждаотся,
отъ величанья гордыня, отъ .гордыни хула, отъ хулы нре-
возношеніе в), тщеславіе, непокорство, ибо иь пелов?ки тш-
маяся удобн?о и на Бога Творца своего. Оіще и гр?жи
раздаются (об.) J>). Како бо еребролюбепд» благодарен*!»
будетъ? Кому ув?сть благодать? Никому ж«*. Среброліобіщъ
вс?хъ враги быти иепщуетъ ш). Ничтоже тако
неблагодарно, я коже сробролюбецъ, нпчтожо тако печтветвенно,
якоя^е им?ній любитель; тако еребролюбшгь «селонігЬй всей
врагъ11)- Аще бы, роле, трусь въ град? бысПЪ, та же вс?мъ
рассыпавшимся, азъ единъ осталъ быхъ, яко да я-ясь ве?хъ
возьму, аще возможно; и аще бы иадшло губителыгпш и
вс?хъ погубило, злата кром?, или потопъ, или браин, или
моры іа), сребролюбіе мат и есть вс'?хъ ллЫэсь ы). Клонот*
ницы, рече **), сир?чь о глаголь и ицы, здор?'*«ітеліе, ибо ни-
чтоже въ себ? св?дущіи благо, якоэке н'ЬкухО ут?ху имущ?»
,>) Быт. 3..») Каковъ отецъ ихъ, *) Дистъ 2010, 4» Ни.шишар*шъ кг»»
в^ть? 5> Лисп, 1941. *) Листъ 2в00. \) Йистъ 2601. п) Щтшртть брат*.
црезираетъ и Кога. 9) Листъ 2602. »¦>) Ниж«. и) МниП «ete сиц* и?етт
") Ср?бролюбяцг Христова лица не уяржтъ Ш7. '*) «*wn» *НГь ut Лит»
2«П0.